Gunnar Kristiansen Posted September 13, 2003 Posted September 13, 2003 Hejsa. Har lige købt Yamahas nye super metronom Clickstation. - skriver en test snarest! Mvh
mpj- Posted September 13, 2003 Posted September 13, 2003 Ville være lækkert. Har faktisk overvejet at købe, men manglede en gennemgang af lortet. Og Henrik i Aage er snart træt af mig M
Mathias Posted September 13, 2003 Posted September 13, 2003 Og Henrik i Aage er snart træt af mig hvorfor?
mpj- Posted September 13, 2003 Posted September 13, 2003 Fordi jeg konstant kommer rendende og spørger om diverse ting. Nej, det er ikke så slemt mere, men en gang var jeg næsten i Aage hver dag og spørge om div. ting. M
Per Posted September 14, 2003 Posted September 14, 2003 Hejsa. Har lige købt Yamahas nye super metronom Clickstation. - skriver en test snarest! Gunnar - vil det sige du har et Rhytmwatch til salg? :rolleyes:
Gunnar Kristiansen Posted September 15, 2003 Author Posted September 15, 2003 Hejsa. Har lige købt Yamahas nye super metronom Clickstation. - skriver en test snarest! Gunnar - vil det sige du har et Rhytmwatch til salg? :rolleyes: Naa...den har jeg foræret til min nevø Mvh
Recommended Posts