Jai Jenkov Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Hej Gunnar Det er sgu' en flot side du har fået lavet. Det er noget tid siden jeg har været inde på den, men den er jo vokset helt vildt. Godt gået. Jeg kan se at du efterlyser gennem tiden har efterlyst til forum for klassisk perc. Det skal nok komme! Jeg tænker at du kunne lave en kategori som hedder Marching eller marchtrommer eller noget i den retning, for der er jo utrolig mange slagtøjsspillere som har spillet eller stadig spiller marchtrommer i Danmark. Lad dem dog komme ind og lave noget forum her på din flotte side. Der er jo mange konkurrencer i ind/udland venskabsgarder etc. i landet. Jeg skal nok gøre hvad jeg kan for at udbrede kendskabet til siden, hvis du laver en ny kategori. Du kunne evt. også gå ind på www.LGF.dk og skrive et indlæg på chatten, og byde velkommen til danske marchnørder. Med venlig hilsen Jai Jenkov Det Fynske Slagtøjsakademi Slesvigske Musikkorps Xseiding Dance Percussion Takai Music Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Sørensen Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Velkommen til siden og godt nytår. Det lyder som en virkelig go' idé. Jeg spiller også selv klassisk, så det ville være meget smart at kunne gå lidt mere i dybden med det og få nogle gode råd og sådan. Godt forslag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anders Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Hej Jai! Godt nytår og velkommen til siden! Jep, den er vokset sig stor! Håber at se dig en masse herinde! kh Anders S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malte Hvid Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Spiller selv marchtromme... skide fedt, tror dog ikke at der er så mange der gør det.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Nielsen Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Har selv spillet i tambourkorps i 5-6 år, men gør desværre ikke noget i det mere. Jeg har dog overvejet at begynde med klassisk undervisning, hvis tilbudet byder sig engang, men dog ikke med henblik på at skulle ud og marchere land og rige rundt. Og velkommen til Jai. Jeg har din bog "Et liv med marchtrommer", som vi benyttede det sidste års tid i min tid med tambourkorpset. En rigtig god og overskuelig bog! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Klitgaard Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Velkommen til Jai! Få da hele Det Fynske Slagtøjsakademi herind - tror ikke Gunnar har noget imod at oprette en underkategori hvis behovet er der... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PhilipHardø Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 JEG ER OFFICIEL MARCHNØRD - Men husk nu der faktisk ER en kategori der omhandler klassisk slagtøj her på sitet; der har jo ikke været den store aktivitet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malte Hvid Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 JEG ER OFFICIEL MARCHNØRD - Men husk nu der faktisk ER en kategori der omhandler klassisk slagtøj her på sitet; der har jo ikke været den store aktivitet? Philip, Du er og bliver en wannabe Det gas... Du kan tage det... Men som du siger, kan man jo bare skrive i dette forum... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Hej Jai, Jeg har nu oprettet et forum kaldet "Marchtrommer og spil" på forsøgsbasis. Viser det sig at der kommer god aktivitet, så lader vi forummet være en del af TS, ellers lukker vi den bare ned igen. Skal vi se om der kommer gang i den i løbet af januar? - jeg poster en hilsen på lgf.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jai Jenkov Posted January 3, 2007 Author Share Posted January 3, 2007 Hej Jai! Godt nytår og velkommen til siden! Jep, den er vokset sig stor! Håber at se dig en masse herinde! kh Anders S Hej Anders Det er SQ# længe siden jeg håber at du har det godt og trives stadig godt i det Fynske. Ja for jeg regner da med at du stadig er på vores smukke Fyns land. Jeg faldt lige over siden og det er faktisk helt sjovt at møde alle jer andre nørder herinde. Håber at få tid til at komme her oftere i fremtiden. Hilsen Jai Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts