PhilipHardø Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Jeg har her de seneste uger spillet Steve Gadd`s variations on Crazy Army. - Jeg får udfordring, det er bare skønt. (Specielt 8.delene på stortrommen). - Har I nogle erfaringer med crazy army ? JEG ER BESAT AF DEN
Simon Duun Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Det er sjovt at starte en trommesolo ud med en gang army - har prøvet den et par gange, men kan bare overhovedet ikke spille den så fedt ligesom mr. gadd
Kristian Sørensen Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 kan bare overhovedet ikke spille den så fedt ligesom mr. gadd Kan nogen udover ham selv dét? Har haft den for et års tid siden. Den er sgu sjov at hive frem en gang imellem.
PhilipHardø Posted January 1, 2007 Author Posted January 1, 2007 Det er sjovt at starte en trommesolo ud med en gang army - har prøvet den et par gange, men kan bare overhovedet ikke spille den så fedt ligesom mr. gadd Det er der selvfølgelig INGEN der kan!!! Men jeg er utrolig fascineret, marchen består jo kun af 4, og 8-dele og simple hvirvler! Alligevel formår han at placere håndsætning og slipne så perfekt, at jeg bare ikke kan stoppe når jeg først er startet. Buijum, buijum, budumbudubum
PhilipHardø Posted January 1, 2007 Author Posted January 1, 2007 http://www.drummerworld.com/Videos/stevegaddPASICcrazy.html By the MASTER himself !
PhilipHardø Posted January 1, 2007 Author Posted January 1, 2007 Er det ikke for hardcore for sådan en som dig, Malte ? Jeg har desværre kun in "real-life" men hvis vi mødes engang i fremtiden kunne jeg muligvis finde lidt kopier frem (Bare gadd ikke hører det )
Kristian Klitgaard Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Den minder mig meget om den 'Buddy Rich koncert' med Gadd, Vinnie og Weckl???
anders Posted January 2, 2007 Posted January 2, 2007 Har spillet den engang for lææææænge siden! Mener, at jeg brugte den som etude til min anden års prøve. Den er sjove, udfordrende og dejlig musikalsk! Isærm som du skriver, 8.delene i stortrommen!
Malte Hvid Posted January 2, 2007 Posted January 2, 2007 Er det ikke for hardcore for sådan en som dig, Malte ? Jeg har desværre kun in "real-life" men hvis vi mødes engang i fremtiden kunne jeg muligvis finde lidt kopier frem (Bare gadd ikke hører det ) Jeg har faktisk spillet dele af den, uden at vide at det faktisk var ham der havde lavet den... Vi må se på det...
Gubi Posted January 2, 2007 Posted January 2, 2007 Den minder mig meget om den 'Buddy Rich koncert' med Gadd, Vinnie og Weckl??? Også mig.
PhilipHardø Posted January 3, 2007 Author Posted January 3, 2007 Slet ikke let, hvi det skal gøres RIGTIGT
Guest Tromme-slageren Posted January 4, 2007 Posted January 4, 2007 Hey nu i snakker om crazy army som i øvrigt er vildt fed... så kom jeg til at tænke på om der er nogle der har March candenza på node???
PhilipHardø Posted January 5, 2007 Author Posted January 5, 2007 Jeg har vidst hørt det før, men i såfald er den i mit X-orkesters nodebibliotek
Ebbe Kjær Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 med hensyn til Crazy Army, syntes jeg ikke rigtig den skal spilles af andre... gerne til prøver osv! men den er bare for fed med ham... jeg bruger den mere til inspiration, og laver nogle andre rudiments.. jeg lytter den ikke af, men skaber min egen version istedet... jeg kan fx godt lide at accentrere stortrommen og lilletrommen sammen, i trioler...
Recommended Posts