Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg har her de seneste uger spillet Steve Gadd`s variations on Crazy Army.

- Jeg får udfordring, det er bare skønt. (Specielt 8.delene på stortrommen).

- Har I nogle erfaringer med crazy army ?

JEG ER BESAT AF DEN :cigar:

Posted

Det er sjovt at starte en trommesolo ud med en gang army - har prøvet den et par gange, men kan bare overhovedet ikke spille den så fedt ligesom mr. gadd :cigar:

Posted
Det er sjovt at starte en trommesolo ud med en gang army - har prøvet den et par gange, men kan bare overhovedet ikke spille den så fedt ligesom mr. gadd :hmm:

Det er der selvfølgelig INGEN der kan!!!

Men jeg er utrolig fascineret, marchen består jo kun af 4, og 8-dele og simple hvirvler!

Alligevel formår han at placere håndsætning og slipne så perfekt, at jeg bare ikke kan stoppe når jeg først er startet.

Buijum, buijum, budumbudubum :cigar:

Posted

Er det ikke for hardcore for sådan en som dig, Malte ? :hmm:

Jeg har desværre kun in "real-life" men hvis vi mødes engang i fremtiden kunne jeg muligvis finde lidt kopier frem (Bare gadd ikke hører det :cigar: )

Posted

Har spillet den engang for lææææænge siden! Mener, at jeg brugte den som etude til min anden års prøve. Den er sjove, udfordrende og dejlig musikalsk! Isærm som du skriver, 8.delene i stortrommen!

Posted
Er det ikke for hardcore for sådan en som dig, Malte ? :tu:

Jeg har desværre kun in "real-life" men hvis vi mødes engang i fremtiden kunne jeg muligvis finde lidt kopier frem (Bare gadd ikke hører det :tu: )

Jeg har faktisk spillet dele af den, uden at vide at det faktisk var ham der havde lavet den...

Vi må se på det...

Guest Tromme-slageren
Posted

Hey nu i snakker om crazy army som i øvrigt er vildt fed...

så kom jeg til at tænke på om der er nogle der har March candenza på node??? :huh:

Posted

med hensyn til Crazy Army, syntes jeg ikke rigtig den skal spilles af andre... gerne til prøver osv! men den er bare for fed med ham...

jeg bruger den mere til inspiration, og laver nogle andre rudiments.. jeg lytter den ikke af, men skaber min egen version istedet... jeg kan fx godt lide at accentrere stortrommen og lilletrommen sammen, i trioler...