Casper Juhl Posted January 10, 2007 Share Posted January 10, 2007 Mig og bandet ergået amok i nogle gamle Led Zeppelin numre, og til det mangler jeg en tamborin der kan montéres på hihaten. Jeg ved at man tidligere kunne købe den hos moderndrums for 80kr., men kan ikke finde den på hjemmesiden mere. Nogle der ligger inde med en, eller ved hvor jeg kan få den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnar Posted January 10, 2007 Share Posted January 10, 2007 Sådan kan vist fåes i alle trommebutikker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olje Posted January 10, 2007 Share Posted January 10, 2007 (edited) HER - godtnok lidt mere end kr. 80,-. Bare du ikke lider af nikkelallergi Eller HER - men så skal du tale tysk til den Edited January 10, 2007 by Olje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lücking Posted January 10, 2007 Share Posted January 10, 2007 Godt nok lidt dyr Men.. Den er der.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Juhl Posted January 10, 2007 Author Share Posted January 10, 2007 Præcis sådan en fætter jeg leder efter! Siger mange tak for hjælpen. Hvis der er nogen der har en liggende de ikke bruger, må de gerne smide en PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kennywise Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 Sådan en har jeg....dog ikke til salg, men vil bare lige anbefale den. Real Bonzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts