Znegl Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Først tænkte jeg 'Metronome! Sådan en mangler jeg da!' Så så jeg at prisen på 'ordentlige' metronomer er nogenlunde den samme som prisen på en trommemaskine (med indbygget metronome), så derfor syns jeg nu at det er sådan en jeg skal have Men nok om mig, er der nogen der kender Zoom RT223? For overvejer den ret meget. Koster vist 1600 hos aage eller sådan noget. Og så har den jo nogle fine efffekter så man kan blande sine akustiske trommer med lidt reverb-, distortion- osv.-trommer. Eller måske nogen der kan anbefale andre trommemaskiner med indbygget metronome? Som ikk koster mer end 1600. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metallica Posted November 25, 2007 Share Posted November 25, 2007 Hvad er trommemaskiner egentlig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Znegl Posted November 25, 2007 Author Share Posted November 25, 2007 Hvad er trommemaskiner egentlig? En maskine der trommer Man kan programmere forskellige rytmer med de lyde der er i maskinen (stort set samme lyde som på eltrommer), og så lade den spille ens programmerede rytmer så man kan øve til dem, eller bruge dem som trommeslager hvis man er et eller andet andet musiker uden trommeslager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts