Kenneth Andersen Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 digital.. så ham man da set det med... he he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Klejnstrup Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Haha. Den eneste forskel jeg kan høre er at pitchen varierer med en halv tone. Det er vel at mærke de samme 2 oner hele vejen igennem Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypress Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 haha... plat.. de lyder jo alle ens(næsten) !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
erge Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 HOLD DA KÆFT De er lige hvad jeg har gået og ventet på. Der er jo en verden til forskel. Jeg køber fluks en af hver Link to comment Share on other sites More sharing options...
conguero Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 (edited) Beklager drenge. Det er jer der er til grin. Den elektriske koklokke er et produkt på linie med andre hæderkronede idéer, så som pulvervand og batteridrevne røgvendere. Firmaet klader sig "Den Radikale Abe" Hele siden er en joke. Halvdelen af billederne er fra LP's katalog, hvor firmalogoet er bortretoucheret, og klokken har fået ny farve og et sjovt navn. Når det er sagt, så synes jeg ikke at vitsen er specielt fed. Den går ud fra, at koklokker ikke er rigtige musikalske instrumenter, og gør grin med dem der faktisk øver sig på at få instrumentet til at swinge og lyde godt. Morgensur hilsen Peter S. Edited March 1, 2007 by conguero Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Bjerre Duus Stølsvig Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Grisseføj for noget snydejern!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MadsBas Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Hvorfor lyder enelektrisk koklokke bedre end en akustisk??? -Jo, man kan slukke for lortet..HAHAHAHA Cow Bells Sucks Link to comment Share on other sites More sharing options...
brookz Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Beklager drenge. Det er jer der er til grin. Den elektriske koklokke er et produkt på linie med andre hæderkronede idéer, så som pulvervand og batteridrevne røgvendere. Firmaet klader sig "Den Radikale Abe" Hele siden er en joke. Halvdelen af billederne er fra LP's katalog, hvor firmalogoet er bortretoucheret, og klokken har fået ny farve og et sjovt navn. Når det er sagt, så synes jeg ikke at vitsen er specielt fed. Den går ud fra, at koklokker ikke er rigtige musikalske instrumenter, og gør grin med dem der faktisk øver sig på at få instrumentet til at swinge og lyde godt. Morgensur hilsen Peter S. kunne heller ikke forstå at det var de 3 præcis samme lyde som gik igen på de 12 forskellige... men hvis nu nogen skulle gå hen og lave en rigtig elklokke så synes jeg faktisk ikke idéen er så dårlig endda. ville da være meget rart med noget variation i den også, såsom wah, rumklang osv. osv. men så igen, på den anden side, ville det nok være med til at hjælpe elektroniske instrumenter frem istedet for akkustiske og hvilken verden ville det ikke være hvis der kune fandtes el trommer - Brookz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Duun Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 HAHA - Det er sku den bedste joke jeg har set længe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fjellapen fra Norge Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 HAHAHAHAHA, det er det dummeste jeg har sett! "Needs more Cowbell!" "Gene Frenkle would be proud!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lücking Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Synes stadig vi mangler en elektrisk triangel (jack-stik i en triangel ) Kunne være fedt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stumfisk Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Det fede ved joken er ordet "Cowbellist"!!! Tror der er meget få proffesionelle cowbellists... Idéen kunne sagtens være lavet af et fucked up amerikansk firma... Hvad der nogen ikke bliver fundet på af åndsvage ting... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan the Drummer Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Bemærk at Artist sektionen er "Under Construction" og at der ikke er nogle dealers på listen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moll Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 UUHHH, den var god - det minder mig om klassikeren fra saterday night live..........More Cowbell .....Koklokker er komiske, sådan er det bare! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts