What The...

Recommended Posts

Beklager drenge.

Det er jer der er til grin. :tu:

Den elektriske koklokke er et produkt på linie med andre hæderkronede idéer, så som pulvervand og batteridrevne røgvendere.

Firmaet klader sig "Den Radikale Abe"

Hele siden er en joke.

Halvdelen af billederne er fra LP's katalog, hvor firmalogoet er bortretoucheret, og klokken har fået ny farve og et sjovt navn.

Når det er sagt, så synes jeg ikke at vitsen er specielt fed.

Den går ud fra, at koklokker ikke er rigtige musikalske instrumenter, og gør grin med dem der faktisk øver sig på at få instrumentet til at swinge og lyde godt.

Morgensur hilsen :tu:

Peter S.

Edited by conguero

Guest MadsBas

Hvorfor lyder enelektrisk koklokke bedre end en akustisk???

-Jo, man kan slukke for lortet..HAHAHAHA :tu:

Cow Bells Sucks :tu:

Beklager drenge.

Det er jer der er til grin. :tu:

Den elektriske koklokke er et produkt på linie med andre hæderkronede idéer, så som pulvervand og batteridrevne røgvendere.

Firmaet klader sig "Den Radikale Abe"

Hele siden er en joke.

Halvdelen af billederne er fra LP's katalog, hvor firmalogoet er bortretoucheret, og klokken har fået ny farve og et sjovt navn.

Når det er sagt, så synes jeg ikke at vitsen er specielt fed.

Den går ud fra, at koklokker ikke er rigtige musikalske instrumenter, og gør grin med dem der faktisk øver sig på at få instrumentet til at swinge og lyde godt.

Morgensur hilsen ;-)

Peter S.

kunne heller ikke forstå at det var de 3 præcis samme lyde som gik igen på de 12 forskellige...

men hvis nu nogen skulle gå hen og lave en rigtig elklokke så synes jeg faktisk ikke idéen er så dårlig endda. ville da være meget rart med noget variation i den også, såsom wah, rumklang osv. osv. men så igen, på den anden side, ville det nok være med til at hjælpe elektroniske instrumenter frem istedet for akkustiske og hvilken verden ville det ikke være hvis der kune fandtes el trommer :tu:

- Brookz

• 1 month later...
Guest Fjellapen fra Norge

HAHAHAHAHA, det er det dummeste jeg har sett!

"Needs more Cowbell!" :-)

"Gene Frenkle would be proud!" :D

• 1 month later...

Det fede ved joken er ordet "Cowbellist"!!! :D Tror der er meget få proffesionelle cowbellists...

Idéen kunne sagtens være lavet af et fucked up amerikansk firma... Hvad der nogen ikke bliver fundet på af åndsvage ting...