No_dad_Im_not_gay Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 ja jeg var i tvivl om hvor jeg skulle poste dette indlæg, da jeg ikke søger hvilke som helst noder, men kun march noder, så hvis nogen kender hjemmesider eller ligger inde med nogle noder i pdf fx så sig endelig til /samuel
Guest Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 (edited) TambourNet.dk Håber at det er noget i denne stil du søger. Dette er øvelser til paradidler osv.... Edited March 1, 2007 by Guest
Malte Hvid Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 TambourNet.dk Håber at det er noget i denne stil du søger. Dette er øvelser til paradidler osv.... Det er forudsætninger for hvilket hold man kan deltage på, på orkesterstævne... Tromme 7 eksisterer ikke mere... Jeg har været på tromme 6... Det er pisse sjovt, og ikke så svært (men jeg er også geek) Ellers tror jeg du får svært ved at finde sådanne noder....
anders Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 Bestil bogen N.A.R.D - der får du din lyst styret i lang tid!
-SnareDrummer- Posted March 5, 2007 Posted March 5, 2007 Tromme 7 eksisterer ikke mere... Ehm... tromme 7 eksisterer til stævnet i år
Malte Hvid Posted March 5, 2007 Posted March 5, 2007 Ehm... tromme 7 eksisterer til stævnet i år WHAT !!!!!!!!!! Det har det da ikke gjort i mange år? Altså vi snakker stævnet i Odense?
-SnareDrummer- Posted March 7, 2007 Posted March 7, 2007 Ja, vi snakker om stævnet i Odense 2007, det hedder bare Drumshow eller trommeshow, i år ... ka ikk' lige helt præcis huske navnet ... men det noget i den stil : P ...
-SnareDrummer- Posted March 16, 2007 Posted March 16, 2007 Hey Guys tjek lige denne her hjemmeside ud ... den har dælme nogle lilletrommestykker/percussionstemmer der virkelig er tekniske og svære ... plus også nogle marimba stykker !
Jai Jenkov Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Hey Guys tjek lige denne her hjemmeside ud ... den har dælme nogle lilletrommestykker/percussionstemmer der virkelig er tekniske og svære ... plus også nogle marimba stykker ! Øh hvilken side
-SnareDrummer- Posted March 21, 2007 Posted March 21, 2007 hehe hovsa : P her er den! http://www.tapspace.com/
Recommended Posts