Opvarming/træning Af Håndled Og Underarm

Leo

Recommended Posts

Jeg har for nyligt købt mig en såkaldt Powerball!

Disse bruges oprindeligt til genoptræning af håndled mm efter knoglebrud og andre hyggelige ting, men er efterhånden blevet lidt af en nørde-konkurrence-dims i stil med yo-yo'en og kængurostylten :D

Ikke desto mindre fungerer den framragende til formålet, nemlig atopvarme og træne fingre, håndled, underarm og albue alt efter hvordan man bruger den :(

Jeg bruger den dagligt og har også med fordel brugt den inden job (uden for meget power på, for man bliver VIRKELIGT smadret af den :lol: ) før job for at gå på scenen med blodomløbet godt igang i armene!

Den kan købes forskellige steder, men jeg købte min HER (jeg har den røde Neon Pro :lol: )

Check dem ud!!!

Hvordan bruges de? Kan godt være jeg spørger dumt :(

Jeg har nogengange lidt problemer med højre håndled efter 1½-2 timers spillen, og det tror jeg skyldes manglende opvarmning (på trods af min bandmedlemmers påstand om at det er mobiltelefonens skyld :D )

Der sidder en gyro inden i den, som du kickstarter med en snor. Du holder så powerball'en i gang ved at bevæge håndleddet i cirkulære bevægelser. Det er lidt svært at beskrive.

Jeg har haft en liggende i et par år, fra dengang jeg spillede badminton.. Og ja, den er faktsik meget god til opvarmning, men utrolig hård at holde i gang i længere tid!

- Har sku egentlig aldrig tænkt på at bruge den før jeg spillede på tønderne, men det vil jeg da lige prøve næste gang! :)