Lars Frimodt-Møller Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Det mest fjollede jeg har set, var en amerikansk trommeslager, der spillede med en blues gut, jeg lige nu simpelthen ikke kan huske navnet på...Roy et eller andet? Nå, men han tapede en badesandal fast til stortrommepedalen, og spillede så med bare tæer, og vi snakker sådan en Jesus agtigt badesandal hvor der er to stropper der sidder fast sådan at de sidder mellem storetåen og "pege" tåen. Det synes jeg er en sindsyg vane!!!! Vil du prøve mine trommer? Ja gerne....har du en badesandal og en rulle gaffa? :-D Skørt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 (edited) aaaaa.... sad lige surfede lidt rundt...det er ikke en jesus agtig sandal, men noget alá sådan en her: Edited April 13, 2007 by Lars Frimodt-Møller Link to comment Share on other sites More sharing options...
anders Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Men hvis det nu funker for ham, så... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nørgaard Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Men det er da heller ikke fordi de er specielt varme! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Olsen Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Det mest fjollede jeg har set, var en amerikansk trommeslager, der spillede med en blues gut, jeg lige nu simpelthen ikke kan huske navnet på...Roy et eller andet? Nå, men han tapede en badesandal fast til stortrommepedalen, og spillede så med bare tæer, og vi snakker sådan en Jesus agtigt badesandal hvor der er to stropper der sidder fast sådan at de sidder mellem storetåen og "pege" tåen. Det synes jeg er en sindsyg vane!!!! Vil du prøve mine trommer? Ja gerne....har du en badesandal og en rulle gaffa? :-D Skørt! sig klipklap. [udtales: chlihpqlarp] Det må da egentlig være totalt akavet at spille med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sirkickassalot Posted April 20, 2007 Share Posted April 20, 2007 Jeg ser bare ualmindeligt dum ud HAHA tro mig det problem er virkelig irriterende:) har det selv. jeg måber altid og kigger ud i ingenting. Jeg bliver til sidst stoppet af bandets guitarist der siger: "Kjær (mit øgenavn)... Tag dig sammen! du ligner lort når du spiller trommer!" Lidt fjentligheder skal der åbenbart være i et band Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Buck Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 jeg har også en elendig vane.. jeg har piercing i højre side af læben.. og efter at ha spillet lidt har jeg overslikket min læben til fordi jeg sidder og næsmest slikker på min piercing.. ............meget underligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan the Drummer Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Jeg spiller generelt i det jeg har på fødderne Jeg har tilgengæld en vane med at slå mig selv når jeg spiller trommer.. Heldigvis ikke så meget mere Men for omkring 1 år siden, ramte jeg mig selv på siden af hovedet, på næseryggen, lige på brillerne , minimum 1 gang... Og jeg har et ry for at slå hård Nu slår jeg mig bare under knæet, lige på refleksen (nogengange med mine Ahead 5B ) Med hensyn til grimasser var Bonham da den værste... Han sad altid og snakkede ud i luften, især når han spillede Moby Dick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tube Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Spiller altid med sko ellers futter . Hader at spille i strømper bare tær Link to comment Share on other sites More sharing options...
VaLeK21 Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Jeg spiller med og uden sko. På min skole spiller jeg med sko og derhjemme uden. Det gør det dejligt let at spille live alt efter vejret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stumfisk Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Jeg kender problemet - bare med bestemte sko. I mit øvelokale har jeg "indesko" for at undgår alt for meget rengøring (det er sjovere at spille end at gøre rent). Måske du bare skal finde et sæt sko og så kun bruge dem der hvor du øver? Ja, men det er både billigere og nemmere at lade være med at gøre rent Bare et lille trick fra min side... Jeg har ALLE de dårlige vaner... laver grimasser, brummer/synger mens jeg spiller, slår mig selv over låret (med højre hånd) når jeg prøver nogen nye/hurtigere fills, bruger højrehånd alt for meget (til trommerne) og så sveder jeg som et svin når jeg spiller!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Andreasen Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Haha fed tråd! Jeg synger også meget tit med på de sange vi spiller. For ikke så lang tid siden spillede mig og bandet på Morsø Gymnasium til noget Band Spot og blandt dommerne sad Mads Langer og bassisten (så vidt jeg husker) fra Carpark North. Efter vi havde spillet skulle vi så have en samtale med dem som alle de andre bands. Og der fik jeg så bla. af vide at jeg skulle fange mig en mikrofon så jeg kunne synge 2 stemme. Han havde tydeligt set at jeg sang med Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbw Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 jeg har så´noen tynde bløde ruskindssko, med pels inde i, det er dog slidt ned med årene, men det er fedt for mig. Jeg tæver mig gul og blå på låret, med enden af lilletrommestikken. Har set et klip med Gadd og Weckl som begge har lilletrommen ret højt, så højt at det er umuligt at ramme låret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expensive Charge Posted June 15, 2007 Share Posted June 15, 2007 Hehe, det kan jeg godt se. Jeg spillede også med strømpesokker ude i et festtelt på et tidspunkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bjørn Behr Posted July 14, 2007 Share Posted July 14, 2007 Jeg har faktisk selv den vane. Eller noget i den stil. Jeg spiller med bare fødder når jeg spiller, fordi jeg bedre kommer i kontakt med musikken på den måde. Og så kan jeg også meget bedre styre pedalerne. hilsen Bjørn Behr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snas Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Jeg synes jeg kan spille bedst med Sko på ventre fod, og højre fod er bar. Jeg har gjort det altid, jeg kan vist bedre kende forskel på benene eller noget. Latterligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
NavyGator Posted July 22, 2007 Share Posted July 22, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Jeg spiller med verdens grimmeste sko! Crocs eller noget lignende hedder de (det er de der træsko der er lavet af gummi og som regel har en grim farve). De er nemme at spille med og ikke for stive. Til gengæld er der mange der synes de er for grimme. Vh Louie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LA.Drum Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 jeg spiller altid med strømper:D jeg kan ikke finde på at have sko på, når jeg spiller på trommer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Pedersen Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 På et tidspunkt lavede trutmund og havde tungen ude af munden, men da jeg fandt ud af det, måtte jeg bare holde op. Det gør jeg heldigvis ikke mere. Jeg spiller uden sko, kun med strømper. Det synes jeg er fedest. Dog når jeg er til undervisning eller koncert spiller jeg med Adias SUperstar II sko. De er ikke så klodset, og så passer de godt til pedalpladens størrelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus D Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 Tja.. Spiller i strømper når jeg øver alene og spiller koncert, men når jeg øver med bandet er det med sko på... Men det er mest fordi lokummet er et hul i jorden omringet af urin, og så er det ganske upraktisk at skulle af og på med skoene hele tiden... Min tunge har også sit eget liv når jeg koncentrerer mig.. Derudover kløer jeg mig altid med trommestikkerne - når der er pause -, også selvom det rent fysisk er langt nemmere med fingrene.. Men man kan jo ikke slippe stikkerne for pokker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valdemar Kristensen Posted July 25, 2008 Share Posted July 25, 2008 Spiller med strømper eller maosko hjemme, og med all-stars når jeg er ude .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hald Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 (edited) Den der med at ramme venstre hånd ned i låret har jeg også- vildt irriterende, men det er visk kun øvelse, øvelse og øvelse der løser det problem. Ja og så kan det jo være din lilletromme sider for lavt. Jeg har hævet både Hi hat og lilletromme, det har hjulpet en del men ikke helt 100%. MVH flemming Jeg får blå mærker hvis jeg har ting i lommerne, så det er jeg holdt op med, der ligger en stak altmuligt nede mellem benene på hi-hat'en og under mine hængende gulvtam. Edited August 19, 2008 by CyberZ Link to comment Share on other sites More sharing options...
pad Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 (edited) Jeg spiller også altid uden sko, jeg synes man har den bedste "feeling" Edited August 23, 2008 by pad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts