Achermann Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Ja, som kom der endelig lidt billeder af mit "nye" sæt. Ludwig (keystone badge) i Blue Oyster: 20"x14", 13"x9", 16"x16" og Pearl Sensitone Classic II messing lilletromme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twoface Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Dejlig vintage look... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malte Hvid Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Cool ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taye nørden Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 übercool set hvad er det for nogle mics du har dig der? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Vil du af med de to 421'ere? Meget interesseret!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achermann Posted April 4, 2007 Author Share Posted April 4, 2007 Mic's er: Audix D6 (BD) Shure SM57 (SD) Sennheiser MD421 (tammer) Kel HM-1 (OH) Mathias: Nej, jeg vil desværre ikke af med dem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Mic's er:Audix D6 (BD) Shure SM57 (SD) Sennheiser MD421 (tammer) Kel HM-1 (OH) Mathias: Nej, jeg vil desværre ikke af med dem... Æv, råb op hvis du vil lave en byttehandel! Jeg har manger lækre sager! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikas Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 FLOT sæt! De har altså bare noget charme de gamle sæt.. Hvordan vil du beskrive lyden? Mikas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achermann Posted April 4, 2007 Author Share Posted April 4, 2007 FLOT sæt! De har altså bare noget charme de gamle sæt.. Hvordan vil du beskrive lyden? Mikas Som altid, lyd er svær at beskrive. Men i forhold til mine gamle Yamaha'er, så er de mere døde i det. De har stadig masser af tone, men ikke nær så mange overtoner. De lyder rigtig fedt efter min mening... 16"'eren har et rigtig fedt sug... Jeg prøver at fikse noget lyd en af dagene... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rave on Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Du har mit drømmesæt, din snyder! Hold kæft, jeg synes de er fede... Nam! Bløde og velsmagende. Som en sveske! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Bjerre Duus Stølsvig Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 (edited) Me Like!!! Super tønder har selv lige investeret i: 22x14 13x9 16x16 Ludwig WMP 66´er.. Her en smagsprøve... Edited April 4, 2007 by Banditten Link to comment Share on other sites More sharing options...
anders Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Fedt sæt - er identisk med mit, sååå, velkommen i klubben! De lyder dejligt, mørkt og lidt tørt! Men, hvor er din stortrommebanan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lause Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Fedt din gammel røv. Kommer og prøver dem en dag!! Hvorn kør det egentlig med hihatten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achermann Posted April 4, 2007 Author Share Posted April 4, 2007 Fedt sæt - er identisk med mit, sååå, velkommen i klubben! De lyder dejligt, mørkt og lidt tørt! Men, hvor er din stortrommebanan? Stortrommebanan? De lyder nemlig ret mørke og tørre på en fed måde, synes jeg.. De kommer til at gøre det rigtig godt i mit lille hjemmestudie.. Billederne er i øvrigt taget på mit lille værelse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achermann Posted April 4, 2007 Author Share Posted April 4, 2007 Fedt din gammel røv. Kommer og prøver dem en dag!! Hvorn kør det egentlig med hihatten? Det går rigtig godt med hihatten... Den lyder rigtig fedt - bunden er i øvrigt en tidlig New Beat Den passer rigtig godt til sættet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 Øj, det er lækkert! Der er bare noget over gamle trommer - og man kan få den onde lyd ud af en Ludwig stortromme! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Bjerre Duus Stølsvig Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 Hvad gav du for sættet? Thomas.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achermann Posted April 5, 2007 Author Share Posted April 5, 2007 Hvad gav du for sættet?Thomas.. Jeg købte sættet (med en black oyster 13") er Erge for omkring 6,5K, og så lavede jeg en byttehandel plus lidt mere med BRJ, og så havde jeg pludselig også en 13" i blue oyster. Så har jeg også købt "nye" claws til frontsiden af stortrommen, således at det hele nu er originalt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frederik Qvitzau Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 cool cool cool!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pearl Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 yeah top nice sæt ! ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonham Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Stortrommebanan? De lyder nemlig ret mørke og tørre på en fed måde, synes jeg.. De kommer til at gøre det rigtig godt i mit lille hjemmestudie.. Billederne er i øvrigt taget på mit lille værelse Jep. Stortrommebanan. Det er en tamholder, der sidder på siden af stortrommen og har form som en banan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achermann Posted April 6, 2007 Author Share Posted April 6, 2007 Jep. Stortrommebanan. Det er en tamholder, der sidder på siden af stortrommen og har form som en banan. Nååeh, selvfølgelig Jamen den sad faktisk ikke engang på sættet, da jeg købte det - og jeg har heller ikke haft brug for det, da jeg hele tiden har villet have 13" på lilletrommestativ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anders Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Der BØR nu være en banan på Link to comment Share on other sites More sharing options...
anders Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Tillader mig lige at flashe mit Ludwig i din tråd - sammen er vi stærkere Bemærk skoleeksemplet på hvor FLINK man ser ud på et bryllupsjob! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Klitgaard Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Det ser da superflot ud, Mathias! Glæder mig til at høre eksempler på de gamle 421'ere Men mon du får hul igennem uden kabel på den sm57? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts