Conga - Hvad Skal Man Kigge Efter?

loeb

Recommended Posts

Hej alle...

Er blevet ret pjattet med peccusion instrumenter og ønsker at udvide familien lidt, med et par conga - måske 3??

Landet ligger sådan at jeg faktisk ikke ved noget specielt om conga'er så har ingen ide om hvad der er værd at kigge efter og hvad der er kvalitet - mærker osv....

Desuden skal jeg til cuba her til sommer (kort) og har hørt at det ikke skulle være så sindsygt dyrt at få lavet et par der over i super kvalitet, og tænkte så på om der var nogen der kendte noget til dette, evt. et sted og ca. pris...

Jamen kom med alt den viden i har at dele ud af, erfaringer og ja det hele...

Vh Johannes :dev:

• 1 month later...

Hejsa,

Du skal passe på med at købe grej på Cuba, det kan være superfedt derovre og så flække efter en måned i det kolde nord. Det er virkelig et sats, men omvendt sparer man selvfølgelig også nogle skejser. Hvis du er interesseret så send mig lige en mail, så kan jeg give dig adressen på en god trommebygger derovre. Jeg har selv købt et sæt vildt fede batatrommer fra ham!

Mvh. Magnus

• Like 1

• 2 years later...
Husk at undersøge fragt også ;)

Skulle lige til at sige det. "odd size" baggage på oversøiske flyvninger kan være pisse dyrt + at det er noget gøgl at fjolle rundt med så store ting ud til lufthavnen osv.

Og så er det i øvrigt rigtig nok med luftfugtigheden. Det kan sagtens ske at trommerne sprækker fuldstændigt, fordi træet ikke har været vandt til det klima som man har i Danmark.