Jump to content

Recommended Posts

Posted

F*************rrrrkkkk!! Det er da bare fedt!! :)

Jeg syntes at Top secret Drum corps var super svedige, men de her er da om muligt endnu federe! :tu: Mums!

Posted

:gross:

nice Blast Drum Corps er klart en del niveau højere end Top Secret !

er det bare mig, eller er den langhårede gut som er den 2. solist og som er ham den anden i Trommeduellen. ??

De hvert fald er herre nice !

personligt er jeg nok mere til lyden fra Pearl. Men de der yamaha trommer kan da sagtens lyde fedt alligevel :P

Posted
Ja, de er sku meget cool... men jeg kan bare ikke døje den snare lyd :gross:

Helt enig! Det lyder som et firelagsskind eller sådan noget, som er strammet til bristepunktet :P

Posted

Jeg har set hele DVD'en som hedder BLAST....den er virkelig fed. Der høre man nogle af publikummerne der siger at de har været inde og se den forstilling op til 15-18 gange....hvis i har mulighed for at købe den, så gør det.

Resten af DVD'en er med messing instrumenter.

10 ud at 10 stjerner fra mig af.

-Kent

Posted
Jeg har set hele DVD'en som hedder BLAST....den er virkelig fed. Der høre man nogle af publikummerne der siger at de har været inde og se den forstilling op til 15-18 gange....hvis i har mulighed for at købe den, så gør det.

Resten af DVD'en er med messing instrumenter.

10 ud at 10 stjerner fra mig af.

-Kent

Hey hvad hedder gruppen?

Den DVD kunne jeg godt tænke mig at se :tu:

Posted

her er mit ynglings trommekorps(eller drumline?)

: Santa Clara Vanguard's Drumline

Det ikk noget vildt show, men blot musikalsk fedt synes jeg : )

Jeg synes de tilhører gruppen af de bedste drumlines i verden, men det jo bare min mening.

hvis man er til det lidt mere "flashy stuff" så er der et par promotions video'r her. (ved godt det andet også er reklame, men dét kun for de trommestikker de spiller med)