Jai Jenkov Posted September 27, 2007 Posted September 27, 2007 Prøv at se dette klip fra YouTube. De er ikke så ringe endda De fyrer den af... særligt i deres unisone show ved rack'et Er du til trommeshow og marching se kig forbi http://www.youtube.com/watch?v=vBA8_UDkF60
Jonathan Posted September 27, 2007 Posted September 27, 2007 F*************rrrrkkkk!! Det er da bare fedt!! Jeg syntes at Top secret Drum corps var super svedige, men de her er da om muligt endnu federe! Mums!
msteen11 Posted September 27, 2007 Posted September 27, 2007 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VaLeK21 Posted September 27, 2007 Posted September 27, 2007 Ja, de er sku meget cool... men jeg kan bare ikke døje den snare lyd
Kim Korgaard Posted September 28, 2007 Posted September 28, 2007 (edited) Super fedt clip... Den er dog allerede postet et sted i mængden, men ikke dårligt at få den igen Edited September 28, 2007 by Kimmus
-SnareDrummer- Posted September 28, 2007 Posted September 28, 2007 nice Blast Drum Corps er klart en del niveau højere end Top Secret ! er det bare mig, eller er den langhårede gut som er den 2. solist og som er ham den anden i Trommeduellen. ?? De hvert fald er herre nice ! personligt er jeg nok mere til lyden fra Pearl. Men de der yamaha trommer kan da sagtens lyde fedt alligevel
Agnar Posted September 28, 2007 Posted September 28, 2007 Ja, de er sku meget cool... men jeg kan bare ikke døje den snare lyd Helt enig! Det lyder som et firelagsskind eller sådan noget, som er strammet til bristepunktet
Laxen Posted September 28, 2007 Posted September 28, 2007 Syntes det er et rigtig fedt klip, super dygtige er de ihvertfald!
lars_ulrich Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Jeg har set hele DVD'en som hedder BLAST....den er virkelig fed. Der høre man nogle af publikummerne der siger at de har været inde og se den forstilling op til 15-18 gange....hvis i har mulighed for at købe den, så gør det. Resten af DVD'en er med messing instrumenter. 10 ud at 10 stjerner fra mig af. -Kent
Jai Jenkov Posted October 3, 2007 Author Posted October 3, 2007 Jeg har set hele DVD'en som hedder BLAST....den er virkelig fed. Der høre man nogle af publikummerne der siger at de har været inde og se den forstilling op til 15-18 gange....hvis i har mulighed for at købe den, så gør det.Resten af DVD'en er med messing instrumenter. 10 ud at 10 stjerner fra mig af. -Kent Hey hvad hedder gruppen? Den DVD kunne jeg godt tænke mig at se
Jai Jenkov Posted October 3, 2007 Author Posted October 3, 2007 Så er der også lige lidt her: Ja de er også seje, dejligt at se noget der kan inspirere
-SnareDrummer- Posted October 4, 2007 Posted October 4, 2007 Hehe Nice fund! Det jo the Blue Devils' Drumline !! De herre nice !
-SnareDrummer- Posted October 5, 2007 Posted October 5, 2007 her er mit ynglings trommekorps(eller drumline?) : Santa Clara Vanguard's Drumline Det ikk noget vildt show, men blot musikalsk fedt synes jeg : ) Jeg synes de tilhører gruppen af de bedste drumlines i verden, men det jo bare min mening. hvis man er til det lidt mere "flashy stuff" så er der et par promotions video'r her. (ved godt det andet også er reklame, men dét kun for de trommestikker de spiller med)
Recommended Posts