Stjarna Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 Jeg tumler lidt med tanken om at få mig en koklokke til montering ved sættet. (Måske på stortrommen). Jeg har luret lidt på Meinls "klokker", som eks. denne: http://www.aage.dk/default.asp?page=/shopp...sp?varenr=24856 , men er lidt i tvivl om hvad materiale jeg skal vælge klokken i, (Copper, steel, brass). Den skal gerne være sådan lidt allround/poprock. Er der nogle der kender lyd forskellen i disse tre materialer? Man er også velkommen til at anbefale en klokke. Mvh. Lars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nørgaard Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 Hej stjarna, jeg kan IKKE anbefale dig at købe Copper udgaven i aage. Da jeg besstilte min gik der 14 dage, og så fik jeg at vide at den var i restordre. Jeg har i stedet købt Brass udgaven som jeg er rigtig glad for! Men du kan bare lige kontakte dem for at høre om copper-udgaven er kommet hjem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ebbe Kjær Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 LP's black beauty ko-klokke.. den lyder MØG fedt.. har solgt en, til en herinde.. men kan ikke lige huske hvem... men den er VIRKELIG fed... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kingwarezdk Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 helt klart brass udgaven Link to comment Share on other sites More sharing options...
basse36 Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 Synes også du skal prøve Pearls koklokker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drummer_Boy Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 LP's black beauty ko-klokke.. den lyder MØG fedt.. har solgt en, til en herinde.. men kan ikke lige huske hvem... men den er VIRKELIG fed... til mig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holbæk-Drummer Posted November 17, 2007 Share Posted November 17, 2007 personligt kan jeg anbefale pj's koklokker. Syntes de lyder super fedt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malte Hvid Posted November 17, 2007 Share Posted November 17, 2007 Jeg har den klokke du linker til... Den vil jeg godt sælge til dig.. Super fed, næsten ikke brugt... Skriv PM, hvis det er noget... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krelle Posted August 1, 2009 Share Posted August 1, 2009 for mig kan en koklokke være ligegyldig .. derfor foretrækker jeg big beat koklokken til 65 fra Aage! Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted August 1, 2009 Share Posted August 1, 2009 Gaaaaammelt indlæg. Mon ikke manden har købt den klokke for længst? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts