Rasmus Espersen Posted December 16, 2007 Share Posted December 16, 2007 Det er virkelig inspirerende det forum! En fantastisk julegave! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted December 16, 2007 Author Share Posted December 16, 2007 Jeg kan heller ikke finde det i menuen, ej heller det der " marctromme forum" der blev oprettet en gang. Men super fedt det er kommet Så er menuen ikke bare opdateret, den er også lagt op i samme rækkefølge som "i virkeligheden"… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drummerboy Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Nice! (altså med forum OG menu ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 Fedt, sådan noget hvor man kan gå ind og se nogle lave deres eget, og lave noget selv og vide hvor det skal ind! Vh Louie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels V(istalite) Sørensen Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Kan det passe at der er 2 sider om "selvbyg" uden nogen der kommer op med noget? Jeg kan da selv lægge ud: Jeg har renoveret og selv bygget en stol, hvilket har sikret mig kvalitet og besparelse: Jeg byggede for en måneds tid siden min egen stol af en læderskammel og en kontorstol. Hydraulisk, affjedring og lækkert sæde! Har ikke fået taget hjulene af endnu, og skal have sat fødder på. Men spiller på gulvtæppe, så der er ingen problemer lige pt. Der kommer snart billeder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels V(istalite) Sørensen Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Kan det passe at der er 2 sider om "selvbyg" uden nogen der kommer op med noget? Jeg kan da selv lægge ud: Jeg har renoveret og selv bygget en stol, hvilket har sikret mig kvalitet og besparelse: Jeg byggede for en måneds tid siden min egen stol af en læderskammel og en kontorstol. Hydraulisk, affjedring og lækkert sæde! Har ikke fået taget hjulene af endnu, og skal have sat fødder på. Men spiller på gulvtæppe, så der er ingen problemer lige pt. Der kommer snart billeder. *Og undskyld for det lidt fesne indslag, når nu i havde forventet at se trommesæt.. jeg ville bare bryde isen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoA1967 Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Der er massere aftråde om emnet,.... De er her,.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels V(istalite) Sørensen Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 *Og undskyld for det lidt fesne indslag, når nu i havde forventet at se trommesæt.. jeg ville bare bryde isen. Bum bum. pinligt at se tilbage på Havde ikke lige fanget idéen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts