Når Man Nyser


Hydrex

Recommended Posts

:-)

 

Fy da. Så sidder jeg og spiller trommer og det swinger, men så mærker jeg nyset trænge sig på. Det vil ud, have luft, se sin frihed! Jeg sidder med tårer i øjnene og holder det tilbage, men til sidst eksploderer jeg med en supernova af nys og trommestikker, hvor det hele brager og buldrer... Bagefter måtte jeg lige sunde mig lidt.

 

Hvad faaa'en gør man, hvis det er live vi skal ud med et nys af sådanne proportioner? Man kan jo ikke bare lige tage en pause og blæse i lommetørklædet?

 

Hvad er jeres erfaring? :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Ha haaa...!! :lol:

 

Ja det er noget værre noget når man har hovedet fyldt med snot! Men det vigtigste er jo bare at man holder grovet, så man må bare prøve at nyse den anden vej og køre videre..

 

For guds skyld lad være med at nyse ind over trommerne! Man risikerer sjove finish ændringer! :argh:

 

Hilsen Jonathan

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg plejer at sigte ned mellem stol og lilletromme og så ellers bare give los. Jeg har dog erfaret at det er bedst så vidt muligt at udlede al luften gennem munden, og ikke næsen - det burde være åbenlyst hvorfor :argh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Ork det er sgu det mindste problem. Du koncentrerer dig op til nyset og tæller højt takten inde i hovedet, og så sørg for at få nyset på et et-slag - det plejer at hjælpe....

 

Der findes meget værre ting: Sidste år på Skanderborg havde jeg en brækspand stående ved siden som blive brugt flittigt...

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Red-Hot-Chili-Peppers
Der findes meget værre ting: Sidste år på Skanderborg havde jeg en brækspand stående ved siden som blive brugt flittigt...

Det lyder dælme ikke rart! :argh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Ork det er sgu det mindste problem. Du koncentrerer dig op til nyset og tæller højt takten inde i hovedet, og så sørg for at få nyset på et et-slag - det plejer at hjælpe....

Den må jeg sgu lige huske næste gang, jeg nyser. Det lyder sgu godt det dér. :D

 

Jeg får nogle gange nogle flip, hvor jeg skal nyse, når jeg spiller trommer. Nogen gange går det galt, andre gange kan jeg godt kører videre, uden at ryge ud af takten :tu:

Redigeret af MetallicaxD
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...
  • 2 uger senere...
  • 4 måneder senere...

Ja det er en kattepine.

Jeg har dog det problem, at jeg ikke kan styre mine briller, når jeg spiller. De glider ned ad næsen, og så må jeg jo midt i et nummer skubbe dem på plads, hvilket resulterer i en "John fra John og Aage-manøvre" til stor morskab for dem der ser dem. Min kone især synes det er hysterisk morsomt, når det sker...

Og nej, jeg kan ikke have kontaktlinser. :-o

Link til kommentar
Del på andre sites

Ork det er sgu det mindste problem. Du koncentrerer dig op til nyset og tæller højt takten inde i hovedet, og så sørg for at få nyset på et et-slag - det plejer at hjælpe....

 

Der findes meget værre ting: Sidste år på Skanderborg havde jeg en brækspand stående ved siden som blive brugt flittigt...

 

JÆS! - Har jeg også prøvet. Havde en spand ved min side en helt koncert. kastede også op lige inden jobbet i en håndvask IMENS itroen var igang på scenen osv...

 

Pfui!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu