Jump to content

Recommended Posts

Posted

Havde set det/den før..

faldt lige over dette klip inde på youtube

Så vidt jeg kom frem til skulle man bestille den igennem et ?swechiz? firma.

Nogle der ved om det er muligt at købe dem i butikker. eller er de så specielle at man virkelig skal ringe til fabrikken??

Posted

Tænkte mere om nogen vidste hvordan man fik fat i dem..

Så inde på yahoo at man skal tage ned til scweich med penge og have en speciel aftale. men det lyder jo helt vanvittigt!

Posted

tsktsk. Jeg var til koncert med Marilyn Mazur her i lørdags. Hun har også sådan en der. DAMN hun mestrede den der tingest!

sorry for offtopic :hmm:

Prøv at checke hendes hjemmeside (hvis hun har en), der er nok en liste over hendes gear :tu:

Posted

Er der nogle eksperter der kan hjælpe til hvordan man skaffer dem..!! Er meget intra i at skaffe sådan en kunne give mange penge ved at sidde til den lokale festival og spille. såå.. hurry hurry..!!

:gross::hmm::)

• 2 weeks later...
Posted

HEj, jeg var på job på bornholm i sommers og på Svaneke Havn mødte vi en fyr der spillede på sådan én, han var rundtrejsende med noget markedsværk og havde direkte kontakt med firma'et der fremstiller dem. Man skal bestille dem på deres hjemmeside, og på det tidspunkt var der ingen forretniger der førte dem. Skal se om jeg kan finde adressen - vi fik den selvfølgelig :lol: - men en standard kostede omkring 6.000 desværre...

• 4 weeks later...
Posted

Hey, jeg har fundet svaret! Søgte lidt på google og fandt nogle meget interessante sites om hang drums. De bliver ikke solgt i butikker eller på nettet, da de kun bliver produceret et sted, og de kan ikke følge med efterspørgslen på dem. Du kan læse et indlæg på denne side:

Link - hang drum

hvor der er lidt historie, samt hvorfor de ikke er i butikkerne.

På siden fremgår det endvidere at du skal bestille direkte fra stedet hvor de bliver lavet, så du vel kommer på en form for venteliste.

Uddrag: " .... demand continues to exceed the small production, one must mail or fax a letter to PANArt directly. Their address is: PANArt Hangbau AG, Engehaldenstr. 131, 3012 Bern, Switzerland. The fax number is: +41 31 301 33 32. The previously available e-mail address for PANArt is no longer active or functional."

Prisen ligger vidst på omkring 1200 euro :tu:

Håber det kan bruges,

Mvh Lasse

• 3 months later...
Guest LA.Drum
Posted

Hvor meget er det i danske kroner?

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted
Dælme også noget af nogle kæber på den fyr der.. Når de bliver pustet op :D

Og ja.. Fedt, elegant.. Superb spillet af alle tre!

Jeg har seriøst lige grædt som aldrig før af grin da jeg så ham spille!!!

• 4 years later...
Posted

Superfed 'tromme'. Tak for links'ene thumbsup.gif

Hvis I nu finder ud af, at den er overkommelig at skaffe og koster omkring en tusse, så sig lige til 3Dwink.gif

Jeg har læst et sted at den kostede ca. 1500 dollar.