NEJ Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 ved ikke om den har været her før........ Men han er mr. lick i en meget ung alder. de der Schleisman tønder lyder sgu os' meget cool Link to comment Share on other sites More sharing options...
riisager Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 han er satme sej Link to comment Share on other sites More sharing options...
basse36 Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 Medlem Sanvig her på siden spiller også på Shleishman trommer. Det er jo free-floaters og de lyder rigtig fedt. Også når Sanvig spiller på dem... (tak for sidst Michael) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olje Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 (edited) ALT mit lort er hermed til salg Jeg går i kloster ....... Edited February 7, 2008 by Olje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Hansen Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Nice! nu mangler han så bare nogen at fyre den af sammen med... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnar Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Han kan sgu nogle ting, det er helt sikkert Link to comment Share on other sites More sharing options...
ok_ralle Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Sindsygt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars_ulrich Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Gæt det er super!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars_ulrich Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Gæt det er super!!! Hvorfor skrev jeg gæt Der skulle have stået "fuck det er super!!" Tror det har noget at gøre med, at jeg er i skole lige nu...hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
stottern Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Slap af det svinger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeppe Justesen Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Nice en ny Tony Royster jr. fedt fedt fedt!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
David Sachsenskjold Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Utroligt talent ! Jeg er vild med den ro han allerede besidder, og hvor er det rytmisk sikkert ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjarkass Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 årgh .. sådan et barn vil jeg også ha ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaeger Drums Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 (edited) ALT mit lort er hermed til salg Jeg går i kloster ....... OK..1000,- hermed budt for alle dine Paiste låg.. Du har jo hverken brug for låg ELLER penge der hvor du nu skal hen.. Edited February 7, 2008 by Jaeger Drums Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bestchops Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 Venner.. tror i så NU på reinkarnation??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Andersen Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 Venner.. tror i så NU på reinkarnation??? Er du død Peter?!?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olje Posted February 9, 2008 Share Posted February 9, 2008 OK..1000,- hermed budt for alle dine Paiste låg.. Du har jo hverken brug for låg ELLER penge der hvor du nu skal hen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rasmus Vorm Posted February 9, 2008 Share Posted February 9, 2008 http://isaiahfogle.com/Videos.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kloster Posted February 14, 2008 Share Posted February 14, 2008 ALT mit lort er hermed til salg Jeg går i kloster ....... Går du i Kloster? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NavyGator Posted February 14, 2008 Share Posted February 14, 2008 (edited) Syns i det er noget? i skulle ha set Drez (Tallica) og jeg i Prodrums! Edited February 14, 2008 by NavyGator Link to comment Share on other sites More sharing options...
roager Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Fedt at han har benet ned under SD for at nå pedalen! Men ja lovende ser det da ud for ham Link to comment Share on other sites More sharing options...
ok_ralle Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Går du i Kloster? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expensive Charge Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Nice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts