Rasmus Espersen Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 I ovenstående video omhandlende Johnny Rabb og Jojo Mayer, spiller Jojo Mayer 1.20 minutter inde på en underlig ting på hans anden lilletromme. Jeg synes den lyder fedt og har tit tænkt på, hvad det er. Så nu vil jeg altså vide det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan the Drummer Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 En øveplade? Sådan en remo laver.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted March 29, 2008 Author Share Posted March 29, 2008 Seriøst? Kan man få en øveplade til at sige sådan? Den lyder næsten elektronisk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Olsen Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 Har hørt man kan få øveplader med snares nedeunder, måske er det sådan en? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan the Drummer Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 Der ligger jo en rigtig snare nedenunder, og hvis den har seidingen slået til kunne det jo være svaret.. Og lige en rettelse: Efter at have set klippet igen er jeg ikke sikker på at det er en øveplade lavet af Remo.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NavyGator Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 Vic Firth laver øveplader med seidings... Link to comment Share on other sites More sharing options...
theregel Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 Det er en øveplade fra remo han har lagt på sin 2. snare. Han forklare også om den efter den performance til "modern drummer festival 2003(hvor det klip er taget fra)"... -en fra publikum stiller det samme spørsmål? Regel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted March 29, 2008 Author Share Posted March 29, 2008 Det er en øveplade fra remo han har lagt på sin 2. snare.Han forklare også om den efter den performance til "modern drummer festival 2003(hvor det klip er taget fra)"... -en fra publikum stiller det samme spørsmål? Regel Vildt. Det har jeg så desværre ikke hørt. Men så skal jeg bare lige finde ud af hvilken øveplade det er. Tak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts