MIN tur til Prodrums (igen, igen, igen??)

Tallica
 Share

Recommended Posts

Nånå, jamen jeg har lige været i KBH - og selvfølgelig - i Prodrums (hvor jeg jo blev modtaget med et smil ^_^ ).

Startede lige med nedturen da jeg opdagede skiltet hvor der stod de lukke (you know that..)!! :hmm:

Nå, til købet (efter en, nok sidste, samtale med Jesper :) ):

20 Pell Wood stikker, så var hyllen også støvsuget for stikker! ..

Et Anatolian 10" Bell

Og 2 stk. Tama HP200 pedaler (jaja, jeg fik dem svinebilligt, det hele til en pris som ikke oplyses.. Men det var billigt

Det var sgu en herlig tur! .. Bare surt jeg måtte sige farvel til Jesper og Simon! :(

Billider kommer senere i dag eller i morgen, nu skal det ned og prøves!! ;)

Du er så hoverende ^_^

Ej, det er bare så snyd at du kan spille trommer når det passer dig! Det er vi jo andre der ikke må! ;)

Men tillykke med grejerne :hmm::)

haha, det er dejligt atr kunne spille når man vil :(!

Tilykke med tingene.. Kæft hvor ville jeg gerne derover :(

tillykke med de nye ting! jeg var selv dernede i sidste uge og fik os købt lidt forskelligt... men ville lige høre dig om du kan huske om de stadig havde en tama iron cobra rolling glide single pedal tilbage??? går nemlig og overvejer at køe sådan en...

Heeey, jeg var der os idag. Hvad tid var du der?

Anyway, tillykke med det nye grej. Altid godt med noget nyt grej xD

Jeg kan huske, at der var en, der var monteret på en af stortrommerne. Jeg ved dog ikke, om det var en power eller rolling glide, men der var i hvert fald en Iron Cobra tilbage.

tillykke med de nye ting! jeg var selv dernede i sidste uge og fik os købt lidt forskelligt... men ville lige høre dig om du kan huske om de stadig havde en tama iron cobra rolling glide single pedal tilbage??? går nemlig og overvejer at køe sådan en...

Taktak, også til jer andre :tu:

Og ja, den står der stadig :doo:

Tjahh, var der inde 2-3 gange såhh? :tu: Langt lyst hår, sorte bukser og sort læderjakke, siger det dig noget?? Da jeg kom ind var det mig der, af Jesper, blev kaldt Champ.. :lol:

Jeg kan huske, at der var en, der var monteret på en af stortrommerne. Jeg ved dog ikke, om det var en power eller rolling glide, men der var i hvert fald en Iron Cobra tilbage.

Nope, det siger mig ikke rigtig noget. Jeg tror jeg var der ved 2-3 tiden igår. Jeg var der os inde her for lidt siden og hente et bækken. :tu:

Josepasillas: Jeg kiggede efter den idag, og jeg kunne desværre ikke se den, så den er væk nu, tror jeg.

undskyld for OT men, hvad mener i om HP200 i forhold til iron cobra? er HP200 værd at overveje istedet for?

Iron Cobra er dyere, bedre kvalitet, hvis man kan sige det. Efter min mening er Iron Cobra fedest, hvor det os er Tama's bedste pedal, ifølge kvaliteten. Jaah :/ ;)

HP200 er os fede pedaler, men bare ikke bedre kvalitet end Iron Cobra'en. Sådan jeg bedst kan forklare :/

undskyld for OT men, hvad mener i om HP200 i forhold til iron cobra? er HP200 værd at overveje istedet for?

BTW godt køb ;-)

Hehe, tak du! ;-)

Hm, synes faktisk HP200 er vildt lækre at spille med - til prisen..

Meen, det at jeg ellers har spillet med to Bigbeat PD121 hjælper nok også på det!! ;)

De dersens HP200 er faktisk slet ikke værst! har selv en af dem, og med mindre jeg vinder i lotto eller noget i den stil, så vil jeg ikke udskifte min pedal :lol:.

Anyway, Pellwood eller hvad stikkerne nu hed :D Er de gode? (: