Nicolaj Fage-Lorenzen Posted June 24, 2008 Posted June 24, 2008 Hej TS'ere Har en klassisk 12x7 Pearl Snare som har fået en revival efter mange år på udskiftningsbænken har dog genopdaget at den i forbindelse med rimshots har lidt svært ved at holde stemningen... I gamle dage var det så grælt, at jeg under et par jobs har fået spændt så uens på de fire nederste skruer i forhold til de fire øverste, at skindet simpelthen er blevet trukket ud af selve skindets ramme har tænkt på om man kunne finde nogle ting som på en eller anden måde kan "låse" stemmeskruerne fast i positionen, for det går galt når vibrationerne får skruerne til at løsne sig. Håber der er nogen der kan hjælpe nicolaj
Guest Posted June 24, 2008 Posted June 24, 2008 (edited) Prøv tight srews, som der har været reklameret meget for her på siden. Dem har jeg hørt godt om. Eneste minus er at de altså sidder fast. Helt ekstremt træge .... men det er jo det du eftersøger Over and out Edited June 24, 2008 by Guest
René Eriksen Posted June 24, 2008 Posted June 24, 2008 Pearl laver nogle, der hedder Tension Rod Luck Nuts (TL-20/10) og nogle, der hedder Tension Keeper (TNK-10N/10). Find dem evt på denne side under "Products" --> "Accessories" --> "TensionRods/ Washers / LockNuts" http://www.pearleurope.com/pearleurope.asp
Josepasillas Posted June 25, 2008 Posted June 25, 2008 jeg bruger selv tightscrews på min lilletromme (de er sorte) de virker rigtig godt og jeg fik dem rigtig billigt selvom jeg bestilte fra usa
strid Posted June 25, 2008 Posted June 25, 2008 En anden mulighed er Lockerz. Har lige købt en bunke, og de virker fornuftige. De erstatter i øvrigt Pearls Tension Keepers, som måske nok er billige, men har en irriterende tendens til at hoppe af!
Recommended Posts