mads sand Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 det kunne være lidt sjovt om folk herinde kunne vise nogle billeder af deres percusion set up måske kunne man få lidt inspiration Link to comment Share on other sites More sharing options...
Littauer Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 værsegod. jeg ved godt det minder om mange andres... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MattiasF Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 Jeg har en hjemmebygget cajun. Det er jo bare sådan en kasse man sidder på... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus D Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 Tja, jeg har ikke nogle billeder af det samlet. Men det består af følgende: 14" Pearl Elite Series Djembe 12" handmade Darbuka 13"x6" Mahogni snare 14"x3" Pearl Elite Flat Timbale 8" og 10" Bongos 6" og 8" Bongos 8" og 12" splash bækkener 14" Thin Crash 18" Wuhan China Div. LP klokker, LP Jamblocks, Woodblocks, handmade Claves, æg og shakere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon L Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 Høhø, to koklokker... tror ikke jeg kommer til at udvide meget mere end det.. måske en tamburin hvis det bliver nødvendigt i bandsammenhæng.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stumfisk Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Hmm, tænker du percussion, som i et rent percussion setup, eller det man har smækket på sættet, eller hvad man bruger ud over? Link to comment Share on other sites More sharing options...
p.a.dogs1 Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Den er i øjeblikket min yndlingscajon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
suprasaarup Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Den er i øjeblikket min yndlingscajon. Øhm lige lidt Off Topic Meeen hvor mange har du da ? og også gerne nogle billeder af dem:P Mvh. Suprasaarup Link to comment Share on other sites More sharing options...
p.a.dogs1 Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 Meeen hvor mange har du da ? og også gerne nogle billeder af dem:P Hi Suprasaarup, _her!_ kan du se flere af mine cajoner. Jeg producerer highend-cajoner og de fleste er prototyper af de sidste to eller tre år. Måske endnu en foto. Den viser en speciel folk-cajon, som jeg har bygget for Markus Zell . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts