Jump to content

Favorit øl  

222 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Posted

Jeg er overrasket over, at der ikke er andre der er kommet med denne afstemning. Jeg har i hvert fald ikke kunnet finde den. :doo:

Argumenter for og imod er velkomne.

Min egen favorit: Royal Export, billig i Tyskland, godt med procenter og så smager den som en øl skal. :)

Mvh Kristian

• Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hvis du tænker på under et gig, så falder mit valg også på Cola, eller postevand, men ellers, så er jeg i den dyre ende, og kan personligt aller bedst lide Heineken og Budweiser!

Og kan ikke fordrage lunken discount øl, hvis discount øl absolut skal drikkes, så skal de være MEGET kolde! :doo:

Posted

Jeg kan entydigt anbefale produkter fra Brooklyn Brewery - deres East India Pale Ale overgås ganske enkelt ikke.

Jeg stemte selvsagt på de der udenlandske øl...

Claus

Posted
Og kan ikke fordrage lunken discount øl, hvis discount øl absolut skal drikkes, så skal de være MEGET kolde! :dev:

Du har misforstået konceptet min ven, discount øls (DP foretrukket) store kvalitet ligger i den udemærkede smag ved normale temperature og dermed også prisen, en discount øl slår i mine øjne alle andre øl på det punkt, men drikker man dem kolde så er det sq ikke engang det værd.

Derfor konklusionen: Skal det være billigt og stadig drikkeligt, så er Dansk Pilsner ubestridt nr. #1. Serveret på fad eller bare iskold foretrækkes Thy Pilsner, Franciskaner Weiss og pilsner urquell.

yes sir god afstemning i sommervarmen!

Posted

Jeg stemte Slots..

Det er de billigste og det er den der er lettest at få ned.

Den bedste øl til druk spil osv. Det er trist når man står med en Royal i Ølbowling, som skal bundes :dev:

Posted
Det er trist når man står med en Royal i Ølbowling, som skal bundes :dev:

Så længe man har nok af dem, er det jo ikke noget problem. Men du har fat i noget. De par rammer røg egentlig hurtigt under årets Roskilde Festival. Øl-bowling for the win!! :D

Guest Red-Hot-Chili-Peppers
Posted

Byens øl: Royal. :dev:

Selvom en kold Bekc's også er rar at få ned.

Posted

Vestfyen Classic! Den fantastisk, billig, lækker smag (både fra fad, køleskabskold, kælderkold, jordkølet eller skabsvarm) og så kan den fås i Aldi landet over (dog under navnet Krudtugle classic).

:dev: