Kristian Sørensen Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 Jeg er overrasket over, at der ikke er andre der er kommet med denne afstemning. Jeg har i hvert fald ikke kunnet finde den. Argumenter for og imod er velkomne. Min egen favorit: Royal Export, billig i Tyskland, godt med procenter og så smager den som en øl skal. Mvh Kristian
Søren Hansen Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 Carlsberg eller tuborg. Men mest Carlsberg så min stemme faldt på den.
riisager Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 Klart udenlansk øl,de danske mærker kan ikke være med.
Mathias Jensen Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 Stort set alle øl kan drikkes, men heineken er min farvorit. Jeg stemte "andet".
madshovgaard Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 Hvis du tænker på under et gig, så falder mit valg også på Cola, eller postevand, men ellers, så er jeg i den dyre ende, og kan personligt aller bedst lide Heineken og Budweiser! Og kan ikke fordrage lunken discount øl, hvis discount øl absolut skal drikkes, så skal de være MEGET kolde!
Kristian Sørensen Posted July 30, 2008 Author Posted July 30, 2008 Hvis du tænker på under et gig Jeg tænker bare generelt. Vi musikere har jo ry for at kunne drikke igennem. Ingen OT tak. Gider ikke høre om folk der kun drikker sodavand.
Lauritz Lepine Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 Gider ikke høre om folk der kun drikker sodavand. !!!
Kristian Sørensen Posted July 30, 2008 Author Posted July 30, 2008 !!! Det er jo ikke uden grund jeg kun har skrevet ølmærker.
ManUtdFan Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 Jeg tager til enhver tid en special-øl (også gerne fra danske bryggerier), frem for en tynd grøn pils eller håndlun Slots!!
Louie Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 Det er jo ikke uden grund jeg kun har skrevet ølmærker. Når, undskyld!
Claus Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 Jeg kan entydigt anbefale produkter fra Brooklyn Brewery - deres East India Pale Ale overgås ganske enkelt ikke. Jeg stemte selvsagt på de der udenlandske øl... Claus
Markus Müller Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 Og kan ikke fordrage lunken discount øl, hvis discount øl absolut skal drikkes, så skal de være MEGET kolde! Du har misforstået konceptet min ven, discount øls (DP foretrukket) store kvalitet ligger i den udemærkede smag ved normale temperature og dermed også prisen, en discount øl slår i mine øjne alle andre øl på det punkt, men drikker man dem kolde så er det sq ikke engang det værd. Derfor konklusionen: Skal det være billigt og stadig drikkeligt, så er Dansk Pilsner ubestridt nr. #1. Serveret på fad eller bare iskold foretrækkes Thy Pilsner, Franciskaner Weiss og pilsner urquell. yes sir god afstemning i sommervarmen!
Koma Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 HVORDAN KAN DU GLEMME DE MEST SOLGTE ØL, HARBOE?!?!?!!?!
Mæster Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 Jeg stemte Slots.. Det er de billigste og det er den der er lettest at få ned. Den bedste øl til druk spil osv. Det er trist når man står med en Royal i Ølbowling, som skal bundes
Taye nørden Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 Odense! Pilsner eller classic... Kommer lidt an på humøret...
Kristian Sørensen Posted July 30, 2008 Author Posted July 30, 2008 Det er trist når man står med en Royal i Ølbowling, som skal bundes Så længe man har nok af dem, er det jo ikke noget problem. Men du har fat i noget. De par rammer røg egentlig hurtigt under årets Roskilde Festival. Øl-bowling for the win!!
Simon Ståhl Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 Harboe selvfølgelig! Billigt og smager som en drøm.
Guest Red-Hot-Chili-Peppers Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 Byens øl: Royal. Selvom en kold Bekc's også er rar at få ned.
Claus Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 HVORDAN KAN DU GLEMME DE MEST SOLGTE ØL, HARBOE?!?!?!!?! Det er vi nu mange, der gør Claus
Martin Damgaard Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 Carlsberg eller Tuborg... Ja den er svær...
Gunnar Kristiansen Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 Carlsberg eller Tuborg... Ja den er svær... Svær? Tuborg smager dårligt, Carlsberg smager godt
Valdemar Kristensen Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 Svær? Tuborg smager dårligt, Carlsberg smager godt Præcis omvendt ! Stemte Tuborg...
jonaslind Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 Vestfyen Classic! Den fantastisk, billig, lækker smag (både fra fad, køleskabskold, kælderkold, jordkølet eller skabsvarm) og så kan den fås i Aldi landet over (dog under navnet Krudtugle classic).
Recommended Posts