Dennis Eriksen Posted August 9, 2008 Share Posted August 9, 2008 Hello all! Der er en lille mulighed for at det kan være mig der er blind, og helt galt på den! Men jeg er lidt I tvivl om hvordan man bestiller på stdrums... Jeg er klar over at man skal bestille over mail! Men hvad skal man skrive, kunne være super med en formular! Og hvordan med betalingen? Norgle der kan hjælpe mig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonathanNielsen Posted August 9, 2008 Share Posted August 9, 2008 Du skriver en mail til st-drums@t-online.de hvori du skriver bestillingsnumrene på de varer du vil købe + antal, og så sender han dig et tilbud som PDF-fil. I det tilbud står der et kontonr. og et andet banknummer, og så skal du bare gå ned i din bank og bede dem sende pengene til den konto. Du kan bare spørge ham om alt det skal være, han ved er rigtig meget, og så er han er bare en super flink fyr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frederik W Posted August 9, 2008 Share Posted August 9, 2008 Eller betale via PayPal, så slipper man for gebyrer osv. ST-drums er simpelthen den bedste at handle med, når det kommer til selvbygger-trommegrej! Han laver endda lidt gode priser, hvis man køber meget, og spørger pænt 100% anbefalinger herfra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonathanNielsen Posted August 9, 2008 Share Posted August 9, 2008 Eller betale via PayPal, så slipper man for gebyrer osv. Det var jeg ikke klar over, det er da smart, så bliver det 50 kr billigere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Eriksen Posted August 9, 2008 Author Share Posted August 9, 2008 Jeg bukker og takker! Tak for hjælpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pad Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 Kanon sted at handle utrolig flink fyr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Andersen Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 Og hvis man nu har lavet en flot tromme, kan man lige maile et billede til Gerd. Hvis man er heldig kan det jo være det bliver din tromme der bliver udnævnt til "Drum of the month" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts