Gunnar Kristiansen Posted August 21, 2008 Posted August 21, 2008 Har du altid beundret de store amerikanske drum corps, så har du nu muligheden for at blive taget i betragtning til et nyt dansk et af slagsen - Drum Corps DK. Det er trommeslagerene Anders Mogensen og Kristian Leth der står for undervisningen i dette nye korps. Korpset henvender sig til alle, som har interesse i at spille sammen med andre og udvikle deres tekniske- og nodelæsningsmæssige egenskaber. Søndag den 24. august 2008 mellem kl. 14. og kl. 16 afholdes således en uformel introduktion og prøve til korpset hos Modern Drums i Århus, hvor alle er velkomne. Husk blot tilmelding på tlf. 87 68 01 66.
Holbæk-Drummer Posted August 21, 2008 Posted August 21, 2008 Det ser spændende ud! Fandme ærgeligt at man bor på sjælland... Jeg lægger dog mærke til navnet, så vidt jeg ved er der et korps i nordsjælland der kalder sig for drumcorps danmark...
Louie Posted August 23, 2008 Posted August 23, 2008 Det ser spændende ud! Fandme ærgeligt at man bor på sjælland... Helt enig! Noget lort at det ikke lige ligger i nærheden af hvor man lige bor!
-SnareDrummer- Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 I kan jo altid prøve nuclear devils drumband, de jo placeret i holbæk, så vidt jeg ved? Og så er de jo endda et godt etableret drum band.
Mikkel Farsø Posted April 2, 2009 Posted April 2, 2009 Yes baby.. Anders Mogensen er en konge trommeslager.. Han er så dygtig. Mikkel Jenkov og Jai Jenkov sammen med Anders, er de bedste trommeslagere i DK på Marchtromme.
Recommended Posts