Tattoo?

Alex Buck

Recommended Posts

• Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nej nej.. men det er noget med langærmede t-shirts - ALTID!

bortset fra det fik jeg sgu fri til at få den lavet ;)

Cool :) Forstår ikke rigtig det der med at arbejdsgivere ikke vil have at de ansatte bliver tusset. Det er jo ikke sådan at folk med tatoveringer er rockere, voldspsykopater og alkoholikere (alle sammen :argh:). Hvad laver du?

Cool ;) Forstår ikke rigtig det der med at arbejdsgivere ikke vil have at de ansatte bliver tusset. Det er jo ikke sådan at folk med tatoveringer er rockere, voldspsykopater og alkoholikere (alle sammen :) ). Hvad laver du?

det er jo også langt mere acceptabelt nu, end det har været.. 

jeg arbejder som pædagogmedhjælper på en SFO, så det er pga signalværdien til forældrene.. børnene er sgu ligeglade.. de spørger bare nysgerrigt til den slags.. de har for ekspempel stor underholdningsværdi i det at jeg har to øreringe i hvert øre:)

det er jo også langt mere acceptabelt nu, end det har været.. 

jeg arbejder som pædagogmedhjælper på en SFO, så det er pga signalværdien til forældrene.. børnene er sgu ligeglade.. de spørger bare nysgerrigt til den slags.. de har for ekspempel stor underholdningsværdi i det at jeg har to øreringe i hvert øre:)

Ahh okay. Ja børnene skulle jo også nødig ende sådan.

........................................

JEg skal snart have lavet noget a la den her på indersiden af min venstre underarm. Den skal bare lige tegnes om fordi noderne ville ende som en stor sort klump over årene hvis de blev tegnet sådan der

Hvad filan er han for en tupanfugl?? Har han næb? :P

Ej - den er s'gu fed man!

• 7 months later...

Fedt nok...

Jeg vil også gerne have en, men lige PT aner jeg ikke hvad jeg vil have lavet, så jeg venter til jeg er 100% sikker.

Men jeg har da en ting eller to i mit hoved, men som sagt ikke helt sikker endnu.

-Kent

Fedt nok...

Jeg vil også gerne have en, men lige PT aner jeg ikke hvad jeg vil have lavet, så jeg venter til jeg er 100% sikker.

Men jeg har da en ting eller to i mit hoved, men som sagt ikke helt sikker endnu.

-Kent

hvad tænker du på? (: