Alex Buck Posted November 11, 2008 Author Share Posted November 11, 2008 Blevet fyret? nej nej.. men det er noget med langærmede t-shirts - ALTID! bortset fra det fik jeg sgu fri til at få den lavet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Ståhl Posted November 11, 2008 Share Posted November 11, 2008 nej nej.. men det er noget med langærmede t-shirts - ALTID! bortset fra det fik jeg sgu fri til at få den lavet Cool Forstår ikke rigtig det der med at arbejdsgivere ikke vil have at de ansatte bliver tusset. Det er jo ikke sådan at folk med tatoveringer er rockere, voldspsykopater og alkoholikere (alle sammen ). Hvad laver du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Buck Posted November 11, 2008 Author Share Posted November 11, 2008 Cool Forstår ikke rigtig det der med at arbejdsgivere ikke vil have at de ansatte bliver tusset. Det er jo ikke sådan at folk med tatoveringer er rockere, voldspsykopater og alkoholikere (alle sammen ). Hvad laver du? det er jo også langt mere acceptabelt nu, end det har været.. jeg arbejder som pædagogmedhjælper på en SFO, så det er pga signalværdien til forældrene.. børnene er sgu ligeglade.. de spørger bare nysgerrigt til den slags.. de har for ekspempel stor underholdningsværdi i det at jeg har to øreringe i hvert øre:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Ståhl Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 det er jo også langt mere acceptabelt nu, end det har været.. jeg arbejder som pædagogmedhjælper på en SFO, så det er pga signalværdien til forældrene.. børnene er sgu ligeglade.. de spørger bare nysgerrigt til den slags.. de har for ekspempel stor underholdningsværdi i det at jeg har to øreringe i hvert øre:) Ahh okay. Ja børnene skulle jo også nødig ende sådan. ........................................ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Søren Hansen Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Den er super fed Alex - Men hvorfor har du ikke valgt nogen farver? Mvh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Andreasen Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Ville nok også sige at det var en go ide du gik væk fra de skulls, det er sku en del kliche agtigt Men "Carpe Diem" og Ying og Yang er ikke en kliché? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Buck Posted November 12, 2008 Author Share Posted November 12, 2008 Men "Carpe Diem" og Ying og Yang er ikke en kliché? det er vel hvad man gør det til.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Buck Posted November 12, 2008 Author Share Posted November 12, 2008 Den er super fed Alex - Men hvorfor har du ikke valgt nogen farver? Mvh. tak hmm, jeg ville bare gerne ha den sort.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Madsen Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Vil gerne have en på skulderbladet, er bare ikke blevet enig med mig selv om motiv. Det kunne være vildt fedt med et A7X , eller en deathbat... og dog!!! Blev ved med at poste!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Klejnstrup Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 JEg skal snart have lavet noget a la den her på indersiden af min venstre underarm. Den skal bare lige tegnes om fordi noderne ville ende som en stor sort klump over årene hvis de blev tegnet sådan der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Morkel Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 JEg skal snart have lavet noget a la den her på indersiden af min venstre underarm. Den skal bare lige tegnes om fordi noderne ville ende som en stor sort klump over årene hvis de blev tegnet sådan der Hvad filan er han for en tupanfugl?? Har han næb? Ej - den er s'gu fed man! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Klejnstrup Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Hvad filan er han for en tupanfugl?? Har han næb? Ej - den er s'gu fed man! Jeg er personligt vil dmed idéen. Og kender du egentlig ikke Lucas Melkane? Det er ham der har tegnet den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Morkel Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 (edited) Jeg er personligt vil dmed idéen. Og kender du egentlig ikke Lucas Melkane? Det er ham der har tegnet den Jo jeg synes den er vildt fed. Og jo jeg kender da Lucas udmærket!! Edited November 12, 2008 by Mr. Morkel Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZimmeBiatch Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 Jeg har en stortromme og skulls på indersiden af højre arm;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Buck Posted November 17, 2008 Author Share Posted November 17, 2008 Jeg har en stortromme og skulls på indersiden af højre arm;) billeder?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZimmeBiatch Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 billeder?! Tager lige et i morgen:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZimmeBiatch Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 billede af tus:) billede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Buck Posted June 19, 2009 Author Share Posted June 19, 2009 så har jeg lige fået lavet en ny en idag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Pedersen Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 så har jeg lige fået lavet en ny en idag En bette paradidel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BendixBoogie Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Min Datters navn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Ståhl Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 så har jeg lige fået lavet en ny en idag BADASS! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars_ulrich Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Fedt nok... Jeg vil også gerne have en, men lige PT aner jeg ikke hvad jeg vil have lavet, så jeg venter til jeg er 100% sikker. Men jeg har da en ting eller to i mit hoved, men som sagt ikke helt sikker endnu. -Kent Link to comment Share on other sites More sharing options...
danni Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Fedt nok... Jeg vil også gerne have en, men lige PT aner jeg ikke hvad jeg vil have lavet, så jeg venter til jeg er 100% sikker. Men jeg har da en ting eller to i mit hoved, men som sagt ikke helt sikker endnu. -Kent hvad tænker du på? (: Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars_ulrich Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 Har tænkt på den her Bare de 4'er M'er, ikk alt det andet. Og så noget med mit navn og min fødselsdato. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danni Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Ser sku os fée ud Kan dog bedst lide tus uden farver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts