mads sand Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 står og skal købe et sæt mickrofoner til mine trommer men hvad skal jeg købe har aldrig brugt mic men det skal jeg til nu hjælpppppp mig.... har str 22x20 12x7 14x12 16x16 og snare 14x5,5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Andreasen Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Skal det være som et samlet sæt? Og hvor mange penge har du til rådighed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mads sand Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 Skal det være som et samlet sæt? Og hvor mange penge har du til rådighed? ja det tror jeg det skal har lidt kik på audix Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Andreasen Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 (edited) Prisniveau? Det er ret vigtigt at vide hvis vi skal kunne anbefale noget Edited November 3, 2008 by Mr.Jones Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desolate Drummer Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Audix hvis økonomien er til det men ellers har jeg haft rigtig gode araringer med Samson Mics. de lyder rigtig dejligt åbent og med massere atack Link to comment Share on other sites More sharing options...
mads sand Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 Audix hvis økonomien er til det men ellers har jeg haft rigtig gode araringer med Samson Mics. de lyder rigtig dejligt åbent og med massere atack pris ? de skal bare være gode Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pickle Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Køb dette Og så lidt stativer og kabler til. Så er du godt kørende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
madshovgaard Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Her kommer et par anbefalinger: Stortromme: Shure Beta 52a eller AKG D112 Lilletromme: Shure SM57 Toms: Shure SM 57, eller Sennheiser E604 Overhead: Shure SM 81 Hihat: Babermaskinen, kan ikke huske hvad den hedder... Så er du også godt kørende Link to comment Share on other sites More sharing options...
schimmell Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 Kan med stor erfaring anbefale Audix´s mikrofoner de lyder rigtig godt, bedre end shure´s. De har dem på tilbud på www.Gearshoppen.dk Billigere end Thomann:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts