Rasted Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Hey! Hvilken CD synes du er bedst? Jeg kan da lægge ud: Poul McCartney Back In The World, Live CD fra 2005 med Abe Laboriel Jr. på tønderne. Kom med dem /Frederik Rasted Link to comment Share on other sites More sharing options...
Søren Hansen Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Uhh der er mange.. Men lige pt bliver det Scenes From A Memory - Dream Theater Link to comment Share on other sites More sharing options...
MdV Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Det er lidt forskelligt, for tiden er det: Bli'glad John Mayer: Try! Frank Zappa: The Best Band You Never Heard In Your Life. Link to comment Share on other sites More sharing options...
♪ Magnus ♪ Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Hej jamen hvorfor ikk... Min helt klare favorit er: D-A-D, Softdogs - Laust Sonne på tromme Men andre rigtig gode er da: Deftones, Deftones - Abe Cunningham Tom Waits, Closing Time - ved enlig ikke hvem der spille trommer...? Pink Floyd, Dark Side Of The Moon - Nick Mason Vil da også lige tilføje de to seneste jeg har købt, også fede albums: Choir of Young Believers, This is for the White in your Eyes - Virkelig fedt tromme og percussion Majors, Majors - Ingen trommer da det er Static og Noize der ruller beats Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Lige for tiden er det Bloc Partys "Silent Alarm", men det er noget, der konstant varierer, og der er aldrig kun en. For et stykke tid siden lånte jeg en Bright Eyes cd af en ven - når jeg får den købt bliver den yndlings igen. Fantastisk cd, hvor man ikke kan lave andet end at lytte efter. Conor Obersts tekster er geniale... Den hedder noget med et eller andet OR noget andet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Tormentor Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Uhh et killer spørgsmål. Tror pt det er Meshuggah Obzen. Det er sådan en cd man starter forfra når den er færdig... The tormentor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Andreasen Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 (edited) Lige for tiden lytter jeg meget til: Kings of Leon - Only By The Night Ibrahim Electric - Brothers of Utopia - en genial orgeljazz plade. Edited November 12, 2008 by Mr.Jones Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrAndersen Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Som alle andre siger: meget forskelligt! Men lige nu må det være John Mayer Trio: Try! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achermann Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Gennem tiden er det mest betydningsfulde album for mig nok Dream Theater - Metropolis Part 2: Scenes From a Memory Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander L Hansen Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Kashmir - Zitilites Coldplay - Parachutes N*E*R*D - In the search of.. Death Cab for Cutie - Plans Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf Justice - Cross Lige umiddelbart de mest komplette albums jeg lige ku komme i tanke om inden for hver deres genre selvfølgelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
August Ottsen Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Det ved jeg sgu ikke.. Men jeg kan altid vende tilbage til Stone Temple Pilots - Core. Ikke nogen særlig godt produceret plade, men det er virkelig grunge når det er bedst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
christoffer Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Appetite For Destruction - Guns N' roses (bedste rock album efter min mening!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Jensen Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Lige for tiden er det The Strokes - Is This It Jeg lytter mest til, men som andre har sagt skifter det hele tiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
August Ottsen Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Lige for tiden er det The Strokes - Is This It Jeg lytter mest til, men som andre har sagt skifter det hele tiden. Uh ja, det er også en rigtig fed plade! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Korgaard Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Cross fra Justice er også på min liste pt. En masse blandet Jamiroquai bliver det også til. Breaking Benjamin - alle tre skiver Porcupine Tree - blandet Ellers er Deftones' 'White Pony' nok det album jeg altid kan høre. Hr. Cunningham spiller så smukt på det album, + han har lært mig meget. Ohh, Dave Matthews Band - Live at Central Park, NY; omg! Carter har i øvrigt også hjulpet en del med groove og fyrværkeri på hihatten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esben Bonde Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Bum bum... Svinger lidt mellem Dream Theater: Scenes from a memory og Opeth: Ghost reveries. Rigtig svedige plader imo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limpkin Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 For tiden må det være: Paul Simon - Still Crazy After All These Years Lily Electric - You Are in the Piture You Saw Beta Satan - Girls Foals - Antidotes Desert Sessions - Volume 9 & 10 Death Cab For Cutie - Transatlanticism All-time favorite: The Beatles - Abbey Road Link to comment Share on other sites More sharing options...
kylling Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Lige pt er det sgu nok In Flames - A Sense Of Purpose Men det skifter et par gange om måneden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desolate Drummer Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 For tiden må det være:Bloodbath - The Wacken Carnage Link to comment Share on other sites More sharing options...
difquin Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 Pt er min playliste pænt belastet af hhv. Enslaved - Vertebrae, Borknagar - Epic, Anubis Gate - Perfect Forever og Dragonforce - Ultra Beatdown. Smød mædl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasted Posted November 13, 2008 Author Share Posted November 13, 2008 Så er der også: Peter Gabriel, Secret World Live. Nogen der ved hvem der spiller trommer der? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achermann Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 Så er der også: Peter Gabriel, Secret World Live. Nogen der ved hvem der spiller trommer der? Mener det er Manu Katche... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Klitgaard Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 Ohh, Dave Matthews Band - Live at Central Park, NY; omg!Carter har i øvrigt også hjulpet en del med groove og fyrværkeri på hihatten. nemlig. Dén cd og live from the gorge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Morkel Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 For tiden må det være:Bloodbath - The Wacken Carnage Haha - jeg har for nyligt opdaget bloodbath. For mig er det den perfekte blanding af ondskab, aggressivitet, groove, teknik og underholdende klichéer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
madshovgaard Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 Gasolin - Black Box (Hvis det tæller ) Ellers Kim Larsen & Kjukken - En Lille Pose Støj ... Nogen skal vælge røvballe musikken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts