Lücking Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 Hej Jeg sidder lige i krise med min 3.gs opgave og skal bruge navnet på det (afrikanske) percussion instrument som er en lang (1 meter ca) træ ting som er udhulet med små ting inden i så når man vender den fra den ene side til den anden lyder det som en klapperslange/vandfald.. Please hjælp mig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pickle Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 På Thomann hedder det en Regenmacher Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pickle Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 Hedder også en Rainstick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lücking Posted December 10, 2008 Author Share Posted December 10, 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Rain_Stick Fandt det selv Tak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Drew Posted December 11, 2008 Share Posted December 11, 2008 yes det er en rainsticck/ rainmaker, men er nu ikke 100 på at den er afrikansk... tror ligeså vel den ku være sydamerikansk... men hva det kan jo være de har op fundet det samme, eller den blevet taget med af slaver Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lücking Posted December 11, 2008 Author Share Posted December 11, 2008 yes det er en rainsticck/ rainmaker, men er nu ikke 100 på at den er afrikansk... tror ligeså vel den ku være sydamerikansk... men hva det kan jo være de har op fundet det samme, eller den blevet taget med af slaver Den er fra Chile.. Som du kan se på den side jeg linkede til... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts