Mathias Jensen Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 Det ser godt ud;) Håber i får lov til at beholde det længere end sidst. I har da godt nok haft en del modgang den sidste tid. Go' vind! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted December 14, 2009 Author Share Posted December 14, 2009 Ja, det ville være rart at få tid til at lave en plade og ikke kun studier. Planen er i hvert fald ny plade i januar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
August Ottsen Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 Hold kæft hvor er det bare luksus mand... TOP lækkert! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted December 14, 2009 Author Share Posted December 14, 2009 Ja, det er blevet ret fedt. Og man er selvfølgelig velkommen til at kigge forbi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted December 14, 2009 Author Share Posted December 14, 2009 (edited) Og så kom der også orden på den sidste hylde. Der er sgu plads til hele lortet = INGEN gulvplads som optages, og det er sgu ret fedt.... Edited December 14, 2009 by Mads Valther Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Andersen Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 Shit det er cool!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaptajn Krogh Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 Det ligner sgu da P-I-S Mads !!!! KAn i så få sorteret de farver der !!! Kan se både røde og sorte ting på DEN SAMME HYLDE !!! Krogh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted December 14, 2009 Author Share Posted December 14, 2009 Jeg undskylder Kaptajn. Betragt det som værende gjort til næste gang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thisen Posted December 15, 2009 Share Posted December 15, 2009 Jeg ville ikke have nosser til at have en hylde over de guitarer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted December 16, 2009 Author Share Posted December 16, 2009 Den sidder nu rigtig godt fast:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted December 18, 2009 Author Share Posted December 18, 2009 For første gang nogensinde har jeg haft pladsen og chancen for at have alle mine trommer oppe på samme tid. I går var det simpelthen som at være i himlen. Hver enkelt tromme - altså en tom ad gangen, en stortromme ad gangen, en snare etc. blev optaget med tre forskellige slags mics på. Så kunne man VIRKELIG høre hvor forskellige sættene er, og hvor fede jeg egentlige bare synes de er. For satan jeg var glad da jeg cyklede hjem i går:) Mit Limo OH: Limo's toms er i særklasse de mest vellydende jeg nogensinde har hørt og eget. Og det er udelukkende pga træreiferne. Men også fordi det bejsede træ virkelig bare har taget imod diverse snavs, fugt, varme etc. Nu er kedlerne sgu faldet til ro, og sættet er pålideligt. Når jeg tænker på hvor ustabilt sættet var lige da jeg købte det, så er det en fornøjelse at spille på. Stortrommen lyder virkelig også godt. Den har det tunge lange seje bundklask, og det er præcis det den skal have synes jeg. Stortrommen passer i hvert fald rigtig godt til tammernes signatur. Mit nye Pearl: Igen: OH: Jeg tror aldrig helt jeg kommer til at elske lyden af clear skind. Men denne øvelse har virkelig været sund. For man kan virkelig høre hvad de kan byde på som coatede skind ikke kan. En ting er hvad man hører når man står i samme rum. En anden er sgu hvad der sker når der kommer en mic som lyden skal igennem. Stortrommen lyder fuldstændig grotesk voldsom. Virkelig en stjerne. Når man hører den akkustisk siger den nærmest kun klask, men når der kommer mic på siger den BOOOM! Rigtig glad for sættet fordi det nemlig lige præcis er helt anderledes end de andre sæt som jeg har... LUDWIG: OH: Mit elskede dejlige og ultimativt smukke trommesæt. Det er virkelig min personlige stjerne i min lille samling. Den 17 januar 2010 fejrer vi 10 års jubilæum, og den 13 marts bliver hun 47 år gammel. Hvor var det bare en fornøjelse at sammenligne lyden i dette sæt med de to andre. For det lyder bare SÅ anderledes, på den fede fede fede måde. Helt igennem mit ynglingssæt. Mit Limo er virkelig et suverænt trommesæt, og objektivt nok også det mest vellydende i en genereliserende term. Men subjektivt, så lyder Ludwig'et bare af mig. Mit bedste trommesæt nogensinde, og jeg skiller mig aldrig af med det... Jeg har planer om at samle en lydfil, hvor mine forskellige trommer er indspillet en af gangen med et slag. Kun mic som har fanget, og ingen komps eller noget som helst på. Den reneste rålyd overhovedet. Jeg har nemlig også indspillet mine snares, og tænkte det kunne være sjovt at høre forskel på en sensitve og en supra fx... Og nu hvor billederne er taget må jeg VIRKELIG undskylde (især til dig Kaptajn) at Pearl ikke lige fik en fugtig klud inden jeg gik i gang. Det ligner noget støvet lort, men det lyder fint, og det er jo det vigtigste:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thisen Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 Fede sæts! Og nøøøj hvor er det Limo lækkert! *misundelse* Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEJ Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 Suværent udvalg!!! LYKLIPPET kan du ikke slippe uden om..... det kunne være rigtigt fedt at høre alle 3 sæt, samt snares!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted December 18, 2009 Author Share Posted December 18, 2009 Ja, jeg vil prøve at få samlet lydene. Det er dog en større operation... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaptajn Krogh Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 får sgu helt tårer i øjenene ! Den BD lyder bare fantastisk !!! krogh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted December 18, 2009 Author Share Posted December 18, 2009 Det har det godt og trygt Kaptajn. Og det er blevet gode venner med Ludwig. Ikke med Limo dog! Det kommer.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 får sgu helt tårer i øjenene ! Den BD lyder bare fantastisk !!! krogh Hvor sødt.... Det har det godt og trygt Kaptajn. Og det er blevet gode venner med Ludwig. Ikke med Limo dog! Det kommer.... Nåårrhhh...... Trommerne er blevet gode venner? ER I BLEVET FUCKING SINDSSYGE???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
westmark Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Hvor sødt.... Nåårrhhh...... Trommerne er blevet gode venner? ER I BLEVET FUCKING SINDSSYGE???? Alt for lækre sæt Mads. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renechr Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Det har det godt og trygt Kaptajn. Og det er blevet gode venner med Ludwig. Ikke med Limo dog! Det kommer.... Jeg prøver at skabe splid mellem mine sæt. Så er de nød til at imponere lydmæssigt for opmærksomheden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Friis Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Du er the man Valther! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted December 20, 2009 Author Share Posted December 20, 2009 I dag fik vi så leget lidt med lyden. Det optimale lydbilledet er: 22 Ludwig stortromme (nøøøøj). 14, 16, 18 Limo toms. 2 * 20 Dream Bliss 1 14*6½ Ludwig sensitive... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted December 21, 2009 Author Share Posted December 21, 2009 Jeg prøver at skabe splid mellem mine sæt. Så er de nød til at imponere lydmæssigt for opmærksomheden. Præcis !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted January 3, 2010 Author Share Posted January 3, 2010 Nå det trækker altså lige ud med at få lavet en samlet lydfil af alle optagelserne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted January 18, 2010 Author Share Posted January 18, 2010 Ja i dag kom der så et nyt sæt ind af døren. Drumschmidt by Ayotte i en dejlig mørkebrun farve i 10, 12, 14, 16, 22, 14. Skal ned og lege med det nu, og der kommer billeder i aften:) Kan slet ikke vente... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malte Hvid Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Ja i dag kom der så et nyt sæt ind af døren. Drumschmidt by Ayotte i en dejlig mørkebrun farve i 10, 12, 14, 16, 22, 14. Skal ned og lege med det nu, og der kommer billeder i aften:) Kan slet ikke vente... Oh fuck ! Det er jo seriøst et top-lækkert sæt ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts