Mads Valther Posted December 6, 2012 Author Posted December 6, 2012 Nope målene passede ikke med vores design. Det kom til at se dumt ud... Men tak for tippet!
Mads Valther Posted December 15, 2012 Author Posted December 15, 2012 FÅrk en tour. Jeg er satme for gammel til det lort! Puha. Men sikke vores booking var tjekket mand. Der var bare ingen dum ventetid. Det var bare stil op, lydprøve, koncert, pak ned, sov, stå op, kør, stil op, lydprøve etc etc. Det var fanme fedt, selvom der ikke var meget søvn. Især ikke fordi vi på hjemturen lørdag nat blev fanget i snestorm, og var 11 timer om at komme hjem, så da jeg ramte puden søndag morgen kl. 11.00 var det med 9 timers søvn på fire dage - ikke nok! Og hvor var det fedt at vælte Tyskland. Folk i DK kunne fanme lære noget. Det er den helt modsatte tilgang til musikken. I Tyskland starter man foran scenen og går ned bag i, hvis det ikke lige er så fedt igen! Det er fedt, og så kastede touren endnu flere positive anmeldelser af sig. Henrik herinde fra har oversat et par stykker og de er bare skide positive. Til den sidste koncert i Hamburg blev vi spottet af en stort tysk booking, som gerne vil have os, og som er et step-up, så dem skal jeg have møde med på onsdag. Spændende! Og så var det i øvrigt rigtig fedt at vise folk at man ikke behøver stå i stramme sorte bukser og kigge i hver sin retning når man spiller. I Berlin troede hele stedet at vi var roadies, og spurgte hvad tid bandet kom. Da de fandt ud af, at det var os blev de jævnt skuffede, men så var det jo fedt at efterlade spillestedet propfyldt. Der blev jeg sgu faktisk lidt stolt. Efterfølgende havde vi en stor og spændende diskussion med stedets ejer, for folk opfatter os altid som dovne og ligeglade, og det er vi jo bare overhovedet ikke. Vi er bare os selv, og vi har virkelig meget fokus på musikken, og det gør at vi måske ikke har lysshow, plakater med knejsende positioner og vind i håret, men det betyder jo ikke, at vi ikke gider spille koncerter. Så det var fedt at få spillestedets ejer til at æde en fordom om vores musik. En fordom han havde fået ved udelukkende at se os stille vores gear op og bedømme det tøj vi havde på. God weekend!
Mads Valther Posted December 16, 2012 Author Posted December 16, 2012 Endnu en demo som godt nok er meget lidt færdig og mangler et guitarspor. Optaget live i øveren, så lyden er derefter, men den fungerer super live så tænker vi prøver en god udgave af den snart...
Mads Valther Posted December 16, 2012 Author Posted December 16, 2012 Link: http://soundcloud.com/tyrants-and-kings/under-my-thumb-demo/s-ynaHG
henrikrathje Posted December 16, 2012 Posted December 16, 2012 Fedt Og ja det var dælme nogle af de bedste anmeldelser jeg har set for et upcoming band.. Sorry for det upcoming ord men ku ikk lige finde noget bedre
Mads Valther Posted December 16, 2012 Author Posted December 16, 2012 Vi er superglade for dem ja. Skal lige have dem samlet og tænker og håber det evt. kan give lidt omtale i DK hvor er der døsige bævere der har mere omtale og flere koncerter end vi har. ULF: COYS - vigtig sejr!
Mads Valther Posted December 26, 2012 Author Posted December 26, 2012 Endnu en demo. Ikke i en hel færdig version, men vi åbnede alle tre koncerter i Tyskland med den, og det virkede virkelig godt. https://soundcloud.com/tyrants-and-kings/out-of-time/s-Nefph
Mads Valther Posted December 27, 2012 Author Posted December 27, 2012 Så fik jeg så mit første tilbud på mit Drum Limo i 14, 16, 18, 24 inkl kasser med Yamaha Vintage Wood Hoops. Det løs på 8000 kr, men så ville han også gerne have stativer med. Så nu har jeg slettet min salgsannonce og så kan de trommer fanme blive stående til folk er normale i hovedet igen. Det er lige før de otte kilo betaler for reifer alene:( Jesus.....
Kasper Stougaard Posted December 27, 2012 Posted December 27, 2012 Jeg ved bare ikke hvad der skulle ske, som skulle gøre at sådanne fjolser får det bedre. Helt sikker, er jeg dog på at et sæt i den prisklasse er svært at sælge - og er det så ikke ærgeligt at tage det af markedet, hvis den rigtige køber står der i næste uge og køber noget andet, fordi dit sæt ikke længere er at finde?
Mads Valther Posted December 29, 2012 Author Posted December 29, 2012 ARGH MIN BIL ER BLEVET STJÅLET: Min kære gamle Volvo, som bare har fragtet SÅ mange trommer blev stjålet i nat. HULK HULK HULK!!! ØV hvor er jeg trist. Jeg har haft en acro liggende hen over julen, og i går aftes gik jeg ud og hentede den, og i nat var bilen væk. Held i uhelt, men for saten jeg byttede gerne Acroen for at få min kære lille færge hjem...
Claus Posted December 29, 2012 Posted December 29, 2012 ØV! Håber den snart dukker op igen i en ordentlig forfatning!
henrikrathje Posted December 29, 2012 Posted December 29, 2012 Ja jeg har grædt for dig siden du ringede.. Fuckin spasser tyve svin..
Mads Valther Posted December 29, 2012 Author Posted December 29, 2012 Ja og jeg orker slet ikke det der med at finde en ny brugt bil:(
Mads Valther Posted December 29, 2012 Author Posted December 29, 2012 Nå en fin snak med politiet. De sagde at de regner med at finde den, men at den er så gammel, så de fleste på den alder, der bliver stjålet bliver brugt til race, og så bliver de dumpet et sted, så er begyndt at kigge efter nyt. Har indtil videre kig på denne her: http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/volvo/850/20-stcar/1434797 SUK og for FANDEN altså
Claus Posted December 29, 2012 Posted December 29, 2012 Ser godt ud Mads Jeg har haft en 850'er (2,5) som jeg solgte, da den havde gået 300.000, og som én af mekanikerne på værkstedet valgte at købe til sig selv - det er da en anbefaling man kan forstå...
Mads Valther Posted December 29, 2012 Author Posted December 29, 2012 Den skulle du have solgt til mig. Har nu søgt på diverse nørdesider og kan se den er faldet en del i omdømme. De er vidst blevet for billige, så nu tænker jeg igen.
Mads Valther Posted December 29, 2012 Author Posted December 29, 2012 hmm som udgangspunkt. Har udelukkende gode erfaringer med det mærke, så helst ja. Budgettet er max 50.000 kr. og jeg kigger efter 940/V40 (efter 1998)/850/V70. Jeg har læst de fleste steder at 850'eren er blevet for billig hvilket har gjort at flere har kunne købe den, som bil der kan "køres i sænk" og derfor skal man godt op i prisen med 850 og til dels også V70. Omkring 940 hører jeg faktisk ikke noget negativt andet end benzinøkonomi men det er jeg jo vænnet til og da vi begge cykler på arbejde er det ikke det allervigtigste. V40 har jeg læst mig til en del rustproblemer, og det ærgrer mig for den ser sgu fed ud. En jungle jeg ikke orker bevæge mig i nu. Vil bare have den sølvgrå færge tilbage
westmark Posted December 30, 2012 Posted December 30, 2012 Du må gerne tømme din indbakke så man kan sende en PM Surt med bilen!
Mads Valther Posted December 30, 2012 Author Posted December 30, 2012 Skal jeg gøre... Har for fanden fået to mails i dag fra folk som siger at en ældre sølvgrå stationcar er blevet brugt til et røveri i Valby i går, men jeg kan INTET info finde omkring den. Ved nogen hvor man læser sådanne ting henne? 1
KalEl Posted December 30, 2012 Posted December 30, 2012 Måske... http://ekstrabladet.dk/112/article1890903.ece Står dog kun "ældre personbil". Ved ikke om det er det du mener med "info".
Mads Valther Posted December 30, 2012 Author Posted December 30, 2012 Er nu kommet nærmere ind på at det har været i tv2 nyhederne i går, men jeg kan ikke finde andet info... 1
René Eriksen Posted December 30, 2012 Posted December 30, 2012 Måske kan du få den tilbage med pengene i .
Recommended Posts