Mads Valther Posted July 23, 2013 Author Posted July 23, 2013 Et bud på en færdig udgave af den sang som drillede mig. Skægt som det kan være tydeligt som forskellige inspirationskilder virkelig godt kan blive til noget nyt sammen. I dette tilfælde er trommerne kraftigt inspireret af The Sidewinder med Lee Morgan. Håber I synes om det...https://soundcloud.com/madsvalther/mean-mean-mean
henrikrathje Posted July 23, 2013 Posted July 23, 2013 fedt!... det er cool du prøver noget som er længere væk fra din comfort zone!.. det fungerer! måske lidt mere underdelinger også i starten lige som du har lidt længere inde(1:12 feks).. ville give et lidt bedre flow?.. bare en idé..
Kasper Stougaard Posted July 23, 2013 Posted July 23, 2013 Åh hvor er det fedt Mads! Præcis hvad jeg trængte til på sådan en tirsdag eftermiddag - er du gal jeg glæder mig til den plade!
Mads Valther Posted July 23, 2013 Author Posted July 23, 2013 Ja jeg er virkelig også tilfreds med den. Så glad for I kan lide det. Yes!
Mads Valther Posted August 19, 2013 Author Posted August 19, 2013 Åben dør? Om seks timer lander den færdige master i min indbakke. Det glæder jeg mig satme til. Og næsten endnu bedre er, at tre tyske bookingselskaber var til vores tyske koncert, og alle vil gerne booke os, så det bliver fedt at vælge for engang skyld. Jubii, og på en blog må man godt juble:)
Gunnar Kristiansen Posted August 20, 2013 Posted August 20, 2013 Lyder fedt Mads. Og nå ja - tillykke med at du rundede 100.000 visninger på din blog her for nylig - vildt!
Mads Valther Posted August 23, 2013 Author Posted August 23, 2013 Ja ok. Det er jo rimelig crazy. Må bruge for meget tid herinde, men den har faktisk været ret brugbar for mig, fordi jeg har fået fede inputs af medlemmer på endda rigtig mange demoer, og mange af ideerne er brugt på den færdige plade, så bloggen har været superfed for mig at have...
Mads Valther Posted October 7, 2013 Author Posted October 7, 2013 Hmm en stille periode herinde, men desværre en travl periode i bandet - af forkerte årsager. Vi havde et stort ønske om at blive fritstillet fra EMI, da vores nye selskab også opstarter forlag, og vi er pisse glade for dem, og har (ligesom alle andre danske bands) været meget utilfredse med EMI siden kontoret lukkede i Danmark for 3 år siden. Så vi havde en unik mulighed for at samle pladeselskab og forlagsvirksomhed under samme fane. Desværre er al kommunikation med EMI siden forduftet, og vi har ikke hørt fra dem i 3 år, ud over en kort mail som (heldigvis) afsluttede samarbejdet. Siden hen har vi ikke kunne få dem i tale, og det har der været brug for fordi: Det er sådan at når man signer til et forlag, og der er (forholdsvis) store penge til udbetaling, så laver man en generel transport af (i dette tilfælde) kodapenge. Den transport vil de ikke stoppe, og hævder at de er kontraktligt forbundet til fortsat at hæve vores kodapenge. Det er de også, men ikke på de sange de ikke har rettigheder til, men disse penge kommer med, fordi der er lavet en generel transport. Jeg burde måske ikke skrive det herinde, men er så pisse træt af EMI! Selvfølgelig vil det nye selskab ikke skrive, når de ikke kan få en garanti på penge. Så nu ligger der en færdig master på en plade som vi synes er pisse god, men den udkommer ikke før der er tjek på det her, og det kan tage ret lang tid. Sagsanlægget er sendt til EMI i Stockholm i dag via vores advokater, og så er det bare at vente. Trist og øv:(
henrikrathje Posted October 7, 2013 Posted October 7, 2013 åhhh.. fuck... jeg krydser fingre for processen... i må nok desværre regne med lang behandlingstid... har i Artisterne eller DMF med på sidelinjen?.. kunne måske være godt?
Mads Valther Posted October 7, 2013 Author Posted October 7, 2013 Artisterne er de eneste alternativ i forbindelse med de tunge kontrakter, og de er så pisse seje og med os hele vejen! Tak for tanken...
Nimbas Posted October 7, 2013 Posted October 7, 2013 Syntes nogen gange at i møder urimelig meget modstand i jeres virke som band. Nu står i så i et vakuum med en færdig plade, der ikke kan udgives, efter planen... Håber sq i kan få løst knuden rimeligt hurtigt. Det må være dræbende at være kørt på sidelinjen... Go vind med det. Nimbas
Kasper Stougaard Posted October 7, 2013 Posted October 7, 2013 Åh, hvor frustrerende Mads! Sådan noget trækker bare altid alt for meget ud. Kan kun forestille mig, hvor frustrerende det må være at stå med et færdigt produkt, som man gerne vil præsentere, men ikke kan! God vind med det, håber ikke det bliver for slemt! Glæder mig til pladen!
Mads Valther Posted October 19, 2013 Author Posted October 19, 2013 Endnu intet nyt i retsag, men til gengæld har vi fået vores nye gamle protools tdm system færdigt i studiet. Fedt!
Mads Valther Posted November 11, 2013 Author Posted November 11, 2013 Øv. Stadig intet nyt i retssag, og nu mister vi 15 kilo i transportstøtte. Støtten skulle være gået til Tyskland, men her er pladen forsinket grundet emi, og så forfalder støtten. For fanden! Betyder også vi ikke har ny plade med til Lygten den 22. Som planlagt. Livet er skønt...
KalEl Posted November 11, 2013 Posted November 11, 2013 Sur røv mand! Det er sgu ærgerligt. Håber I snart kan komme videre ud i verden.
henrikrathje Posted November 11, 2013 Posted November 11, 2013 Fuckin skod!! Op med humøret Mads!.. I ER for seje til at holde nede! Det skal nok lykkes!
Mads Valther Posted November 21, 2013 Author Posted November 21, 2013 OWNED EMI MAJOR LABEL!!!! Fra d.d har EMI overgivet sig, og alle vores sange er nu vores!!! Tror vi spiller højt i morgen:) 1
henrikrathje Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 FEEEDT!! Way to GO!!! Fuck hvor sejt! Kæmpe tillykke min ven!
Rasmus Espersen Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 Fedt! Stort tillykke! Så kommer pladen snart?
Mads Valther Posted November 21, 2013 Author Posted November 21, 2013 Nu kan vi i hvert fald begynde at forhandle om udgivelsen. Så ja vi satser da helt sikkert på starten af 2014.
Recommended Posts