Tallica Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 Jamen man kunne jo lige starte med et "Glædelig jul!" Lige en lille tråd hvor man har mulighed til at fortælle om alle de (forhåbentlig) dejlige gaver, man har fået/får! Har ikke fået andet end en illdisposed trøje endnu. Men ved at der ligger en Hatesphere t-shirt + en hoodie. Musik ligger der skam også. Ved at der ligger noget Submission (lækkert!!), The Haunted, Last Mile og illdisposed. Jaja, ikke de mange overraskelser i år, men hvad pokker! Hva' med jer??
basse36 Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 glædelig jul alle sammen. jeg fik min gave i går da jeg er på arbejde i dag. Det var "Kongerækken" af Bent Falbert og Morten Ingemann samt Now Christmas 2008 der lå under træet i år. Resten af gaverne tilgår i morgen, men ved på forhånd at der ikke er noget trommerelateret i mellem.
Louie Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 I vores familie plejer vi at få en af gaverne lige om morgenen Så mig og min lillesøster fik en Nintendo WII! Verdens fedeste spilkonsol hvis jeg skulle vælge! Men der kommer jo flere gaver i aften!
Beck Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 Jeg ved godt det lyder som en gammel kliché men jeg er mindst lige så glad for at give gaver, som at få dem! Men jeg har ikke modtaget noget endnu, og heller ikke givet
Søren Hansen Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 Mine forældre er skilt så jeg fik gaver af min fars familie igår. Jeg fik: 15" Paiste Dark Energy hihat. Så fik jeg også 800 kr oven i hatten... De skal bruges til et crash mere tror jeg. Jeg har også byttet mit Zildjian 18" a custom projection crash. Til et Paiste 2oo2 18" crash m sort skrift. Jeg får flere gaver iaften af min mors familie. Men ikke noget tromme relateret tror jeg.
Andreas Pedersen Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 Indtil videre har jeg fået et Fona gavekort. Så kommer der forhåbentligt os lidt mere i aften.
Martin-H Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 Jeg fik lige min gave af min far igår, da mine forældre er skilt Jeg fik en Gibraltar ROC'N'SOC MC lav model så nu er jeg bare glad
Simon Ståhl Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 Fik en South Park plakat og et ølspil af kæresten i går
Evers Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 Gav mig selv en HTC Touch Pro julegave. I bandet blev vi i går enige om at give os selv en ny mixer og kick-ass slaveforstærkere fra Yamaha. Har endnu ikke fået fra familien. Jeg må indrømme, at jeg ikke går så meget op i det med gaverne, som da man var lille. Men det er da stadig hyggeligt!
Chris-Peetz-Vis Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 Vi får alle gaver om aftenen.. så intet udover: Jeg købte en "lille juleaftens"-gave til mig selv igår... Nile - Annihilation of the Wicked Fantastisk plade! Er i vildt godt humør idag!
♪ Magnus ♪ Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 Jeg har fået et gammelt brugt fjernsyn der har været min fætters... Men det er ikke ment som en rigtig julegave, da det har stået på loftet hos min moster... Der komme vel nogen gaver i aften, men jeg har ingen idé om hvad det er, muligvis noget musik?..
Simon Ståhl Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 Et sæt in-ears (det eneste jeg ønskede mig i år), et par bøger, og nogle småting blev det til - fin høst, som sagt havde jeg kun ønsket mig een ting og den fik jeg
Tallica Posted December 24, 2008 Author Posted December 24, 2008 Et sæt in-ears (det eneste jeg ønskede mig i år), et par bøger, og nogle småting blev det til - fin høst, som sagt havde jeg kun ønsket mig een ting og den fik jeg Det fik jeg dog desværre ikke Men udover de cd'er der, så fik jeg også en lækkert Carhartt trøje og en eller anden sølvhalskæde som vist bare skal byttes.. Fik jeg ellers ander?? Hmm.. 200 kr? Og så er der stadig et par andre som jeg ikke har fået fra, og nogen som oveni skylder fra fødselsdag, etc!
JonathanNielsen Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 Jeg er rigtig glad for mine! Har fået en Protection racket stativtaske med hjul, to par Vic firth 8d, Jojo Mayer: Secret weapons for the modern drummer, Joe Morello : Master studies, John Riley: Beyond Bop Drumming, et par cd'er og en veganer-kogebog ! Har også en stor familie
Mathias Jensen Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 Jeg fik nogle fede ting synes jeg: Tama roadpro lilletromme stativ til min 13" tam Pearl hi hat jingle¨ Jojo mayer - secret weapons for the modern drummer dvd, med et par jojo mayer signature stikker Så fik jeg også 500 kr, en ny jakke, en trøje og en t-shirt Og mangler stadig at få 2 gaver, som jeg får på fredag.
Guest Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 Mine forældre var gået helt amok. Total gaveregn. Men i trommeafdelingen fik jeg "kun" et DW 5500TD hihatstativ. Det er fanme i orden. Peter
rave on Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 Jeg fik en cajon - mega fedt! og en ipod - juhuu! og nogle funky zildjian stikker og en masse underbukser. fantastisk.
larsjul Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 Af kæresten fik jeg 2 billetter til Tim C koncert d. 5 feb. på godset i kolding..
Andreas Friis Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 En super fed kvalitets cajon En undervisnings DVD til cajon Creative GigaWorks HD50 computer højtalere DAD's nye CD Turn it up & Lay it down 5 - Med en satens masse funk på. Vildt fedt! En fantastisk hættetrøje med Bakmand Band skrevet på ryggen En herre flot tshirt med en masse underlig skrift 7 par Friis & Co. boxershorts Skiundertøj (i forbindelse med kombineret Sverige tour og skiferie) 200,- i kolde kontanter 100,- i form af gavekort til H&M
JonathanNielsen Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 En super fed kvalitets cajonEn undervisnings DVD til cajon Creative GigaWorks HD50 computer højtalere DAD's nye CD Turn it up & Lay it down 5 - Med en satens masse funk på. Vildt fedt! En fantastisk hættetrøje med Bakmand Band skrevet på ryggen En herre flot tshirt med en masse underlig skrift 7 par Friis & Co. boxershorts Skiundertøj (i forbindelse med kombineret Sverige tour og skiferie) 200,- i kolde kontanter 100,- i form af gavekort til H&M Fuck det lyder lækkert
Taye nørden Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 Gider ikke snakke om de andre gaver... Men i trommeafdelingen fik jeg: Et stk. 16" Anatolian DIAMOND trinity crash...Lækkert! Lige hvad jeg kunne bruge til mit party-band:)
Andreas Pedersen Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 Jeg har fået: 3 Aage Jensen gavekort Fona gavekort Metallica T-shirt Iron Maiden hættetrøje Sæt stikker Metallica hue OG SIDST MEN IKKE MINDST: SOKKER!
Dennis Madsen Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 Creative højtalere - pro siger jeg bare, kæft de spiller Lamb of God som det burde spilles - lækkert! Trommestikker, Guitar Hero World Tour fælles, Carhartt bukser, kasket!!, voks, 350 til stereo studio, drop clutch. Jeg klager ikke (:
k_50 Posted December 25, 2008 Posted December 25, 2008 Jeg fik: Et sort jakkesæt En fed ulden blazer med matchende vest fra Matinique (outlet er en dejlig ting - der var 70% rabat - ja, jeg snød og var selv med ude at købe gave fra min søster) Et par høretelefoner (Sennheiser) til min mp3 Penge Lidt duft/barberingstingeltangel Go' høst!
The Tormentor Posted December 25, 2008 Posted December 25, 2008 Jeg er kommet i pakke-mania-rampage, så har fået alt for mange pakker i år.. desværre ingen interessante musikrelaterede gaver, men en masse andet jeg lige står og mangler...
Recommended Posts