roager Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Jeg fik nye skind. Og det blev Evans for første gang, så glæder mig til at høre hvordan G2 lyder Derudover fik jeg et Yamaha CS 755 boom-stativ og et par 5A vic firth stikker. Så super god jul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
EsbenB Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Fik et Zildjian 20" K Dry Ride - ret svedigt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonathanNielsen Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Fik et Zildjian 20" K Dry Ride - ret svedigt! Sådan nogenlunde den fedeste julegave Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esben Bonde Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Har fået de hemmelige våben for den moderne trommeslager med ham der Jojo Mayer, så jeg gang få gang i nogle crazy hvirvler! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evers Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Af trommerelaterede ting fik jeg nye skind til hele sættet. For første gang skal jeg til at lege med Evans EC2 Clear til tammerne og så et Remo Powersonic clear til stortrommen. Jeg glæder mig! God jul alle sammen Link to comment Share on other sites More sharing options...
CKreutzfeldt Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Jeg fik en masse ting, bla. en Alesis iMultiMix 9R til mit in-ear system. Link to comment Share on other sites More sharing options...
westmark Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Tror aldrig jeg har fået så mange gode gaver.... Jeg fik et Hammond l-100 og en 177 leslie der til!!!.. Udover det fik jeg en masse fedt tøj... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon L Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Jeg fik faktisk ikke nogen tromme/musik relaterede gaver.. Jeg er stiller for mange krav (i form af "blabla. konsulter mig inden et køb blablabla") Men jeg fik ca. 5000 bobs til at købe bækkener, en guitarforstærker eller noget helt tredje.. og nogle andre småting, så jeg er ret tilfreds Link to comment Share on other sites More sharing options...
♪ Magnus ♪ Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Jeg fik massere af dejlige underbukser, et partisaner tørklæde og et vækkeur... Og af musik/tromme ting fik jeg; Trommeguiden af Uffe Folkman. En metronom Dr.Beat DB-30, den er faktisk rigtig, rigtig smart. Roskile-dvd'en. Natasjas engelsk-sprogede cd og Serj Tankians soloalbum, Elect the Dead. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mik tha drummer Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 shit nogen fede gaver nogen af jer har fået jeg har fået: elektrisk tandbørste + 200kr 2 volcom t-shirts + sort volcom bælte 4 par vic firth 8D stikker + 1 stk pearl quard beater. grøn Ipod nano 8G nogle fler t-shirts + underbukser skal til familie julefrokost i dag så får sikkert fler der GO HØST Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 To vigtige ting!! TS t-shirt!! Tak til en skøn kæreste Og de fedeste hovedtelefoner - AKG K271 MK ll Og så også lige en billet til Tim Christensen i store Vega den 26. Februar! Glædelig jul alle sammen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Lynggaard Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Gider ikke skrive alle de andre gaver jeg fik, men i trommeverden fik jeg bland andet af mine forældre en Spd-S Sampling Pad og et stativ dertil. Og nogle små ting som stikker og skind og penge til nogle bækkener. Så det var super nok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Jeg har fået mere til trommerne end normalt - og en dejlig masse musik! Jeg fik Jojo Mayers hemmelige våben med dertilhørende trommestikker. Taske til mine MetroPhones - møglækker taske med noget lam inden i. En Gibraltar percussionfidus - men det har været en misforståelse, den skal byttes til noget andet sjovt. Så fik jeg nogle film, cd'er og bøger - samt lidt andet. Bl.a. The Knife, Spleen United, Amy Winehouse og Foo Fighters (med gæsteoptræden af ½Led Zeppelin!). Og 1001 album jeg skal høre før jeg dør - så er det bare med at komme igang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Jensen Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Der er godt nok mange der har fået den Jojo Mayer dvd. Men hold kæft hvor er den også fed! Jeg sidder og kigger på den nu, og han er virkelig god til at forklare de teknikker han bruger, så nu tror jeg jeg kommer til at bruge resten af ferien på at øve nogleaf dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARVOjeppe Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Jeg fik EC2 clear til alle mine tammer og et EMAD2 til stortrommen. Det er jo næsten lige så godt som et nyt sæt Og John Mayer - Where the light is, DVD og Kings of leon - Only by the night. Rigtig lækkert! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Søren Hansen Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Jeg fik: Ahead trommestikker Turn it up, lay it down. vol. 5 Et løbe ur. 2 Dream Theater cder 2 dvd'er Steel series 4H progaming headset. (Tak til Kasper Moll for anbefalingen de er superfede) + de andre gaver som står tidligere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrAndersen Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 God jul! Fik - som så mange andre - john mayer dvd'en. Derudover fik jeg en koklokke, whiskers og en drum dial! Samt et gavekort til den lokale musikpusher... /Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lause Posted December 26, 2008 Share Posted December 26, 2008 Ikke så mange trommerelaterede ting men lidt kom der da: Steve Jordan - Groove Essentials og Danish Drum Legends Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaffe? Posted December 26, 2008 Share Posted December 26, 2008 Fik 10 fede cd'er, spiderman trilogien, et par cheap monday bukser Og 250kr! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted December 26, 2008 Share Posted December 26, 2008 Fik (i trommeafdelingen) 2 Evans trommeskind... Et G2 14" (gulvtam), og et genera til lilletrommen. Så fik jeg også en stickbag som jeg ikke kan huske hvad hedder og så fik jeg en Turkish Bækkentaske! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars_ulrich Posted December 26, 2008 Share Posted December 26, 2008 Fik ikke noget i trommeafdelingen, men fik der imod en masse fedt tøj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Larsen Posted December 26, 2008 Share Posted December 26, 2008 (edited) jeg har fået en masse skateDVDer nogle comedy shows, 2 metallica cder, 3 Children of bodom Cder, 2 Guns N' Roses Cder, spil til min xbox360, zero skateboard og en emerica Tee + noget shit jeg sikkert har glemt Edited December 26, 2008 by Jesper Larsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
NavyGator Posted December 27, 2008 Share Posted December 27, 2008 Glædelig jul! Jeg fik lidt af hvert. Vi starter med det trommerelaterede: Det havde jeg hårdt brug for, da min gamle skoletaske var hårdt slidt! og 1500 af dem her: så har jeg endelig noget at gå ud fra med at spare op til nyt sæt... Derudover fik jeg og noget Hugo Boss deo-noget.. ved ikke om der var bagtanke i det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metallica Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 (edited) En 22" skærm til min computer Gavekort til stereo studie en trøje, underbukser og en t-shirt Black Label Society - Tour Edition DVD med 2 musik dvd'er og en bonus dvd med interviews and stuff En Roskilde Festival bog En Mr. Bean DVD ... Og så fik jeg også klaret julegaven til mig selv 2 bækkener købt af medlem Munk. Et 18" Sabian Minibell crash, og et Meinl 20" heavy ride Edited December 28, 2008 by Metallica Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tallica Posted December 28, 2008 Author Share Posted December 28, 2008 Fik lige lidt ekstra i går. Denne gang fik jeg Creative EP-630 earplugs En skovhugger-goth-lignende skjorte/strøje.. Meeen den blir' byttet Et par sokker og Jonathan Spang's Familie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts