Malbjerg Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Jep! Har dog ikke lavet en a-b test, da jeg solgte min DW9002 inden jeg fik DD. Altså DD er en ultra lækker pedal, i rigtig god kvalitet. Indstillingsmulighederne er mange men overkommelige. Nu er det jo meget forskelligt fra person til person hvad man søger i en pedal. Personligt, synes jeg DW'en er lidt tungere i det, hvilket jeg er mest til. Men DD kan nok komme meget tæt på, hvis man leger lidt mere med indstillingerne hvilket jeg ikke har gjort det vilde i. Det fede ved DD er jo dens dual board (short/long). Hvis man bruger den som long board, minder den efter min mening meget om Axis. Jeg bruger den dog kun som short board. alt i alt, er det et rigtigt lækkert stykke isenkram, og nok til dato min favorit. Men hånden på hjertet, så havde jeg nok ikke købt den, hvis ikke jeg havde fået den til en god pris. for hvis man tager Aage's priser på de to, så synes jeg ikke DD er SÅ meget bedre, at det retfærdiggøre den dyre pris. Hvor har du købt den? Eller rager det ikke mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niki Strandholdt Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Det er skam ingen hemmelighed... www.birminghamdrumcentre.co.uk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niki Strandholdt Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Her er den dog noget billigere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malbjerg Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Her er den dog noget billigere. De sender desværre ikke til uden for UK... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niki Strandholdt Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 De sender desværre ikke til uden for UK... Så er der jo Birmingham Drum Centre. De sender i hvertfald til DK. Med nuværende kurs, koster den ca. 4400,- hvilket jo er noget billigere end både aage og i Tyskland. Du skal dog regne med 20£ i fragt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts