molu Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 En canadisk kunstudstilling med portrætter af 50 trommeslagere http://www.bepoandmimi.com/shows_drummer.html ....kunne da godt tænke mig at have et par af dem hængende Link to comment Share on other sites More sharing options...
theged Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Super fedt! Men hvem er denne Jon Bonham? Kender da kun en John Ellers nogle rigtig fede billeder af dem alle sammen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gravengaard Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Hahaha! Den med Lars Ulrich er for grinern Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stiften Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Kunne da blive nogle fine t-shirts. Billy Cobham friksempel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Fantastiske billeder! Dem, som du ikke skal have hængende Morten, dem vil jeg så gerne have! Savner dog et Dave Grohl-billede! Gene Krupa er fanget mægtig godt! Og Tony Williams og Max Roach...Wow! PS: Min kæreste oplevede en helt fantastisk koncert på Favrskov Gymnasium med en vildt god trommeslager, Morten Lund. Nogen der kender ham. Jeg havde desværre ikke tid til at komme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
snippergyppen Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 (edited) Det var da den mest fesne John Bonham jeg har set længe og hvor er Mitch Mitchell? men ellers en udemærket ide, der er mange andre af de billeder, jeg også godt gad at ha hængende på min væg Edited February 12, 2009 by snippergyppen Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Tormentor Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 hvor er det kanon, at animal også er portrætteret! men ja det er da meget sjovt for os trommeslagere, men så heller ikke mere end det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Müller Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 haha kenny clarkes er guld Link to comment Share on other sites More sharing options...
JannikD Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Jeg kunne egentlig også godt tænke mig nogle af dem. Der er nogle meget fede imellem.. Men hvor er Steve Gadd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fishermann's friend Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 damn jeg ville gerne have den med Purdie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
difquin Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Peart er virkelig vellignende på en fed stiliseret måde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
esk Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Pisse fedt!. Der er sku en del jeg godt ville have hængende..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
victor Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Mange af dem er fede, men hvor mange sikringer har hende der har malet Bonham sprængt?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
drumkid Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Paul Motian! - Gig on VV. - den er fed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts