Drum Line - The Movie

MattiasF
 Share

Recommended Posts

Så for nylig en af de sjældnere film om trommeslagning.

Drum Line.

drumline.jpg

En meget sød film om en fyr der ikke kan indordne sig, han kan bla. ikke læse sine noder. MEN han kan det med en lilletromme. (og alle hans venner spiller tromme...)

Bortset fra en meget American ending, vil jeg varmt anbefale den. Der er også nogle søde piger med i den...

drumline.jpg

Jeg spiller sådan noget gardermusik... Dog ikke på tromme, men trompet.. Jeg har set den film og den er fed. Virkelig god teknik og god musik. Seje trommer (free floater med bundseiding og topseiding) egentlig mest brugt som sådan nogle pibeband trommer! :uhm:

FED FILM. Se den! :argh:

Hehe, og bare for at problematisere filmens personer, så synes jeg filmen bærer præg af at være i en "whites Can't play" humør :tu: ... eftersom der næsten kun er sorte med på holdet.

Eller også er vi bare tilfældigvis i færd med at observere hvordan foregår i "Black Colleges" med deres marchorkestre :) .. det var lige den racistiske betoning jeg vil pointere :P - ikke fordi det noget jeg går op i til dagligt, men det var nu sjovt lige at lægge mærke til det alligevel :P