Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ey Folkens :-)

Jeg har i noget tid tænkt over om man kunne få lavet sine egne trommestikker, med eget band navn på, og hvad kan det koste, for at få dem special lavet på den måde.

Nogen som kender et firma, eller har links til noget omkring det? ;-)

• Like 1
Posted

Jeg har i noget tid tænkt over om man kunne få lavet sine egne trommestikker, med eget band navn på, og hvad kan det koste, for at få dem special lavet på den måde.

http://www.balbex.cz/en/index.htm

Se under "Customized Printed".

Go´ fornøjelse..;-)

Posted

Snak med din lokale trommepusher om det. De fleste stik-firmaer kan lave det. Man skal bare bestille 36 par (agtigt) ad gangen.

Jeg blev dog brændt af, af Vic Firth. De glemte åbenbart min bestilling.

Posted (edited)

www.customdrumsticks.biz

Der fik jeg lavet mine. Flinke folk, du kan selv bestemme præcis hvordan stikkerne skal være. Længde, tykkelse, træsort, tip, og så skrift. Og så er det super billigt (ca. 60 kr. pr. par hvis du bestiller 6 par) medmindre den bliver fanget i tolden (som mine gjorde, det gør det en del dyrere :bah:)

Edited by Simon Ståhl
Posted
www.customdrumsticks.biz

Der fik jeg lavet mine. Flinke folk, du kan selv bestemme præcis hvordan stikkerne skal være. Længde, tykkelse, træsort, tip, og så skrift. Og så er det super billigt (ca. 60 kr. pr. par hvis du bestiller 6 par) medmindre den bliver fanget i tolden (som mine gjorde, det gør det en del dyrere :bah:)

Hvordan er holdbarheden på dem?

• 1 month later...
Posted
Snak med din lokale trommepusher om det. De fleste stik-firmaer kan lave det. Man skal bare bestille 36 par (agtigt) ad gangen.

Jeg blev dog brændt af, af Vic Firth. De glemte åbenbart min bestilling.

nogle musikbutikker kan bestille specielle stikker i en pakke med 12

• 10 years later...
Posted
På 13.3.2009 den 18:20 , MaDsDa! skrev:

Heysaaan    Jeg har lige hørt at man kan købe egne trommestikker med navn på hos firmaet; B-stick.dk  

Prisen afhænger af hvor mange du køber, fair nok, ikk  !   :-)

Personalized Drumsticks

De kommer med et juletilbud har jeg hørt om.......   CU  C 

custom_template_b-stick.jpg

Posted
På 13.3.2009 den 18:20 , MaDsDa! skrev:

B-stick.com har dem     god nat !