MaDsDa! Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 Ey Folkens Jeg har i noget tid tænkt over om man kunne få lavet sine egne trommestikker, med eget band navn på, og hvad kan det koste, for at få dem special lavet på den måde. Nogen som kender et firma, eller har links til noget omkring det? 1
Jaeger Drums Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 Ey Folkens Jeg har i noget tid tænkt over om man kunne få lavet sine egne trommestikker, med eget band navn på, og hvad kan det koste, for at få dem special lavet på den måde. Nogen som kender et firma, eller har links til noget omkring det? http://www.balbex.cz/en/index.htm Se under "Customized Printed". Go´ fornøjelse..
helbo Posted March 14, 2009 Posted March 14, 2009 Snak med din lokale trommepusher om det. De fleste stik-firmaer kan lave det. Man skal bare bestille 36 par (agtigt) ad gangen. Jeg blev dog brændt af, af Vic Firth. De glemte åbenbart min bestilling.
Simon Ståhl Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 (edited) www.customdrumsticks.biz Der fik jeg lavet mine. Flinke folk, du kan selv bestemme præcis hvordan stikkerne skal være. Længde, tykkelse, træsort, tip, og så skrift. Og så er det super billigt (ca. 60 kr. pr. par hvis du bestiller 6 par) medmindre den bliver fanget i tolden (som mine gjorde, det gør det en del dyrere ) Edited March 21, 2009 by Simon Ståhl
Andreas Pedersen Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 www.customdrumsticks.biz Der fik jeg lavet mine. Flinke folk, du kan selv bestemme præcis hvordan stikkerne skal være. Længde, tykkelse, træsort, tip, og så skrift. Og så er det super billigt (ca. 60 kr. pr. par hvis du bestiller 6 par) medmindre den bliver fanget i tolden (som mine gjorde, det gør det en del dyrere ) Hvordan er holdbarheden på dem?
Simon Ståhl Posted March 22, 2009 Posted March 22, 2009 Hvordan er holdbarheden på dem? Kommer an på hvordan du slår Jeg har i hvert fald ikke knækket nogen endnu.
Emil Naumann Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Snak med din lokale trommepusher om det. De fleste stik-firmaer kan lave det. Man skal bare bestille 36 par (agtigt) ad gangen. Jeg blev dog brændt af, af Vic Firth. De glemte åbenbart min bestilling. nogle musikbutikker kan bestille specielle stikker i en pakke med 12
Courageman Posted October 29, 2019 Posted October 29, 2019 På 13.3.2009 den 18:20 , MaDsDa! skrev: Ey Folkens Jeg har i noget tid tænkt over om man kunne få lavet sine egne trommestikker, med eget band navn på, og hvad kan det koste, for at få dem special lavet på den måde. Nogen som kender et firma, eller har links til noget omkring det? Heysaaan Jeg har lige hørt at man kan købe egne trommestikker med navn på hos firmaet; B-stick.dk Prisen afhænger af hvor mange du køber, fair nok, ikk ! Personalized Drumsticks De kommer med et juletilbud har jeg hørt om....... CU C
Courageman Posted October 29, 2019 Posted October 29, 2019 På 13.3.2009 den 18:20 , MaDsDa! skrev: Ey Folkens Jeg har i noget tid tænkt over om man kunne få lavet sine egne trommestikker, med eget band navn på, og hvad kan det koste, for at få dem special lavet på den måde. Nogen som kender et firma, eller har links til noget omkring det? B-stick.com har dem god nat !
Recommended Posts