victor Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Ja, ingen går fri af finanskrisen , læs det hele her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rettmer Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Satans osse- havde lige håbet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoA1967 Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Hehe,... og lækker grafik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
♪ Magnus ♪ Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 (edited) Utroligt simpelthen utroligt ... Hehe.. Edited April 1, 2009 by ♪ Magnus ♪ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christoffersloth Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Pis havde lige håbet på zildjian bækkener til en slik.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikkel Farsø Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 APRILSNAR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Klejnstrup Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 den havde jeg nu gættet Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Drew Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 hehe... ja... go ide, men måske lige åbenlyst nok når nu det er zildjian Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterBeier Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 den havde jeg nu gættet -ja ja du havde.. Du gik alligevel herind -jeg faldt i med begge ben forresten!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikkel Farsø Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 -ja ja du havde.. Du gik alligevel herind -jeg faldt i med begge ben forresten!! Samme her Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Når man lige er vågnet, og det ikke er gået op for en der er 1 april, er den VIRKELIG ikke fed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Tormentor Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 og jeg som ville skifte hele mit setup.... Det er sgu ikke den bedste jeg har set. pt. er jeg i tvivl om Afghanistan rent faktisk har tilladt voldtægt indenfor ægteskabet, eller om det er en aprilsnar... man kan se nyheden på TV2.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
kekle3 Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Det skulle ikke undre mig.. Altså.. Det med Afghanistan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaptajn Krogh Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 MEGET DÅRLIG JOKE !!!! Og det ville ALDRIG ske Krogh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Desværre en aprilsnar. Selvom jeg egentlig godt vidste det, allerede inden jeg klikkede, sad man jo alligevel og håbede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Yes-Yes Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXNicoXx Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Jaa, jeg tænkte nok at det bare var en aprilsnar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Den bedste indtil videre er nu den svenske med at alle de skide vindmøller får kloden til at dreje langsommere:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Ståhl Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Urbans med rundetårn er cool Link to comment Share on other sites More sharing options...
victor Posted April 1, 2009 Author Share Posted April 1, 2009 Urbans med rundetårn er cool Den røg jeg så til gengæld i med begge ben Link to comment Share on other sites More sharing options...
OakMan Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 pt. er jeg i tvivl om Afghanistan rent faktisk har tilladt voldtægt indenfor ægteskabet, eller om det er en aprilsnar... man kan se nyheden på TV2.dk Det er ramme alvor desværre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Pedersen Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Jeg tænkte os: Hvornår fa'en kommer der en aprilsnar? - Det gjorde der så nu. Det bååre dææjligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Andreasen Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Den bedste indtil videre er nu den svenske med at alle de skide vindmøller får kloden til at dreje langsommere:) Haha ja den troede en pige fra min klasse fuldt på! - En blondine selvfølgelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts