Simon L Posted April 18, 2009 Posted April 18, 2009 Go' formiddag! Jeg ligger inde med et par koncert-dvder, som jeg egentlig gerne vil kunne se/lytte til noget mere (de er aldrig udkommet som cd'er).. så'øh, hvad kan man gøre for at få dvd'erne ind på computeren og derefter over på iPoden? Venligst hilsen
Andersson Posted April 18, 2009 Posted April 18, 2009 Jeg bruger dette... http://handbrake.fr/?article=download
MrAndersen Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 Jeg bruger dette... http://handbrake.fr/?article=download Det er sikkert mig der er dum, men jeg kan ikke få det til virke!
Simon L Posted April 28, 2009 Author Posted April 28, 2009 Det er sikkert mig der er dum, men jeg kan ikke få det til virke! Jeg prøvede det her for et par dage siden.. og jeg kunne heller ikke få det til at du
MrAndersen Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 Jeg prøvede det her for et par dage siden.. og jeg kunne heller ikke få det til at du Vi må sgu nok indse, at computere ikke er vores stærke side! Andersson har sendt en pm til mig som jeg har svaret på. Hvis han kan komme med lidt hjælp, kan jeg sende hans svar til dig! Mvh Morten
Simon L Posted April 28, 2009 Author Posted April 28, 2009 Vi må sgu nok indse, at computere ikke er vores stærke side! Andersson har sendt en pm til mig som jeg har svaret på. Hvis han kan komme med lidt hjælp, kan jeg sende hans svar til dig! Mvh Morten Haha, det er sku rigtig nok Tak du!
snippergyppen Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 Go' formiddag! Jeg ligger inde med et par koncert-dvder, som jeg egentlig gerne vil kunne se/lytte til noget mere (de er aldrig udkommet som cd'er).. så'øh, hvad kan man gøre for at få dvd'erne ind på computeren og derefter over på iPoden? Venligst hilsen Guide til film på ipod
Simon L Posted April 28, 2009 Author Posted April 28, 2009 Genialt! Tak du! Nu kan selv jeg følge med
Gunnar Kristiansen Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 Så er det vel derfor at Handbrake ikke virker, det er jo et Mac program?
MrAndersen Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 Så er det vel derfor at Handbrake ikke virker, det er jo et Mac program? Der kan man bare se!
Simon L Posted April 28, 2009 Author Posted April 28, 2009 Så er det vel derfor at Handbrake ikke virker, det er jo et Mac program? Kender I de gange, hvor man bare føler sig dum? Tak for hjælpen drenge (eller mænd?) Mvh
Kasper-Hertz Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Søg på google. Der er tusindvis af programmer. Søg på: ''DVD to Ipod converter'', og du vil få en milliard downloads med programmer der kan gøre det
Andersson Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Så er det vel derfor at Handbrake ikke virker, det er jo et Mac program? Det findes både til der der windsovs og Mac
NavyGator Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Jeg har det til windows - det virker uden problemer...
Recommended Posts