August Ottsen Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 Hej Videokonge Selvom jeg ikke kan lide funk, er det fedt. Elsker slap-bass.
René Eriksen Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 Det er sq helt i orden. Jeg forstår i øvrigt ikke sætningen "ikke lide funk"???!!!
Rasmus Espersen Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 Han er jo mindst ligeså funky, som han ser ud! Lækkert!
Nikolaj Frøsig Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 Jeg tror lige jeg har trykket replay 7 gange nu ... det lyder skide godt ..
theged Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 Alle mennesker elsker funk!! Der er bare stadig nogle hvor det ikke helt endnu er gået op for dem! Rigtig lækkert bas spil!
OakMan Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Haha ... min datter på 13 mdr gav sig til at danse, da jeg startede denne
Stiften Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Elsker slap-bass. Jep - så slipper man for basplektre og deres plastiske klik. Lækker videosnas.
Smiley Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 Svedigt! Er kommet til at forsømme trommeslageren.dk i lang tid, så tilgiv mig, hvis dette allerede er debatteret: Tillad mig i denne forbindelse at anbefale at kigge/lytte lidt video af den danske bassist Thomas Risell - bedre kendt som "MarloweDK". Han har lagt nogle ret funky bas videoer på hans YouTube kanal: http://www.youtube.com/user/marloweDKplaysbass Da jeg for et par år siden "opdagede" hans videoer, droppede jeg trommerne, og har spillet bas lige siden - ikke at det nødvændigvis skal være en opfordring
Recommended Posts