Lasse Wiinberg Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 Heey Kan i svare mig på hvilken af disse dobbeltpedaler som er bedst? Axis Longboard Eller Tama Iron Cobra Power Glide ... Står lidt i et dilemma Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_50 Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 Prøv dem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 (edited) Det afhænger meget af om man skal spille meget hurtigt... Den hurtigste er vist en Axis, den bruger de fleste der spiller meget hurtigt på storetrommerne Tama'en synes jeg personligt er meget sløv andre synes andet, men skal du spille hurtigt er det vist nok Axis'en MEN jeg vil egentlig hovedsageligt sige ligesom k_50: Prøv dem begge selv Husk også at der er andre gode pedaler end lige de to VH Louie Edited May 3, 2009 by Louie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christopher Vejlager Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 De er forskellige - hvilken der er den bedste er op til den enkelte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Wiinberg Posted May 3, 2009 Author Share Posted May 3, 2009 Har ikke nogle mulighed for at prøve dem, men tak for jeres svar, specielt Louie Jeg skal spille super hurtigt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 Har ikke nogle mulighed for at prøve dem, men tak for jeres svar, specielt Louie Jeg skal spille super hurtigt Du skal være velkommen til at spørge en anden gang Hvis du skal spille superhurtigt kan du jo også kigge på den nye Pearl Demon Drive Vh Louie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 Hvis du vil prøve en axis longboard, så har jeg nogen du kan prøve. De står i Nyborg, men kan have dem med til hele fyn. Skriv besked eller PM Frank lohmann 29809411 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Wiinberg Posted May 4, 2009 Author Share Posted May 4, 2009 Uhh, frank det lydder spændene , kan lige høre min far om det kunne lade sig gøre Er du muligvis intraseret i at sælge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Ståhl Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 Husk: Det er fødderne, ikke pedalerne der skal gøre arbejdet Men der er ikke andet for end at prøve dem, for hvad der virker for andre virker ikke nødvendigvis for dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Wiinberg Posted May 4, 2009 Author Share Posted May 4, 2009 Husk: Det er fødderne, ikke pedalerne der skal gøre arbejdet Men der er ikke andet for end at prøve dem, for hvad der virker for andre virker ikke nødvendigvis for dig. Så skal du bare se den pedal jeg har nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts