Lille Sjovt Eksperiment Med Lidt Bækner:


Tallica

Recommended Posts

Hello people.

Da jeg efterhånden har fået en del kedelige og/eller revnede bækner til at ligge og samle støv i øveren, og samtidig er blevet, lad os sige, bare riiimelig glad for cymbalstacks og andre former for skønne effekter...... Har jeg søreme besluttet mig for at peppe bæknerne en tur op! :)

P6110083.jpg

Om en lille time eller to, drager jeg 3 laaange ( ;-) ) kilometer hjem til min farfar (og farmor, for den sags skyld.. Mad skal der jo også til!). Her vil jeg (med min kære farfar) eksperimentere lidt med de gyldne låg.

 

Indtil videre er planen at jeg skal have stoppet et par revner, savet/boret et par huller (o-zone - de runde "(rest)skiver" som bliver skåret ud, vil blive brugt som "washers" - Se video:

& Part 2), der skal huller til skruer (shizzle :tu: ) og så skal et par huller ved klokken på bæknerne, lige fixes ;-)

 


Lidt mere detaljeret plan, som den i hvert fald ser ud pt.:

 

20" Alchemy MS-X ride: Bule ved hullet skal rettes ud

P6110085.jpg

 

16" Boston crash: Skal sikkert laves til noget o-zone halløj

 

 

16" Paiste 101 (gl. version) crash: Skal (hvis det lige kan lade sig gøre) skæres ind til, hm, 6-8"

P6110086.jpg

 

14" Paiste 302 (gl. version) hihatbund: Revne skal repareres, og så skal kanten fra en tynd(!)

P6110087.jpg

 

12" Paiste 302 (ny version) splash: Revne skal repareres. Ved ikke om der skal gøres mere.

P6110084.jpg

 

10" Noname splash (ret tyndt): Skal nok have lidt huller i, og lidt udenfor klokken (til skruer - shizzle)

 

 

16" Wuhan china: Skal have repareret revne, og måske laves til noget o-zone-værk, med washere (se film)

P6110088.jpg

 

 

Så, men nu må vi se hvor langt jeg når! :-)

 

...

P6110095.jpg

Redigeret af Tallica
Link til kommentar
Del på andre sites

De der washersting, jeg har nogle, men dem har jeg smidt på mit hihatstativ, og så har jeg fået sådan en Hat-Trick-jingleting, der ikke larmer igennem, som nogle af dem gør, men som bare er der til ekstra detalje. Bare et forslag til, hvad de også kan bruges til, hvis du f. eks. ikke gad købe sådan en, men søgte en sådan.

Fyld endelig på med billeder og beskrivelse!

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja du har fandme bare at få det til at lyde godt ;-)

 

NED MED DET MUDDER!

( :tu: Jaaja, intern joke....)

 

 

Jamen tak for svarene. Jeg vil godt love at tage lidt lyd på skidtet, når det engang er færdigt! Vi fik ikke nået det store, andet end at mærke lidt op (havde ikke nogen ordentlig passer i huset - Det er nu fixxxxet! ;-) )

.. Der gik simpelthen (som sædvanlig) alt for lang tid med først at spise, så slå mave, hurtigt ned at kigge, DESSERT, slå mave hurtigt ned at kigge igen.. Men'e, ringer her i weekenden og aftaler en dag eller to hvor jeg kan komme! Så hvis alt nu(/denne gang) går som planlagt, så skulle de da gerne blive færdige inden næste weekend (........ hvor jeg drager 14 dage til Kroatien..) :)

 

*Angående billeder må vi lige se hvad det bliver til. Telefonen er så gammel en model at billederne dårligt kan ses, og ikke kan lægges på pc'en. Hvad er der så tilbage? Jo, fars store og højt(højpris)elskede kamera.. Iiiii et værksted.. Men nu må vi se. Der må findes en nødløsning! :-)

Redigeret af Tallica
Link til kommentar
Del på andre sites

Går ud fra at du laver revnerne på dette bækken? :)

 

Nej det er den jeg skærer ind til klokke! :)

 

 

.. Ej det fuckede måske lige i redigeringen af første indlæg, osv. Men 14" bæknet som er revnet ses bl.a. under billedet ved "12" 302 splash". Det du her linker til (formår jeg det ikke fremgik særlig tydeligt i starten :hmm: ) skal skæres til, og skruges på kanten af 14"eren :-)

Redigeret af Tallica
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu