Kasper-Hertz Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Hey. Jeg har beskæftiget mig med det her nummer det meste af dagen, da jeg nu har sommerferie og endelig har tid til at indspille lidt Det er 100% instrumentalt, og har udelukkende brugt guitar og en billig shaker fra Musikhuset i Svendborg - Ris/Ros ønskes. http://rapidshare.com/files/249982485/Kasp...ummer2.mp3.html - Kasper Hertz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted June 29, 2009 Author Share Posted June 29, 2009 Når I kommer ind på Rapidshare, så vælg knappen: Free user, og vent efterfølgende 30 sekunder før jeres download begynder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Det egner sig bestemt ikke til et instrumentalnummer. Det er det ultimative roskilde-stener-nummer, der mangler bare en fed vokal med et afslappet touch, samt nogle papkasse-whisker trommer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted June 29, 2009 Author Share Posted June 29, 2009 Hehe, kan sagtens se hvad du mener Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts