Niels V(istalite) Sørensen Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Hej TS'ere. Så er vores seneste indspilning endelig kommet. Nummeret er Illusions of signs, som egentlig er et forholdsvist gammelt nummer. Vi indspillede det sammen med de andre numre på siden, men dette nummer kom altså først her et par måneder senere. Hør det på: http://www.myspace.com/airbreak I er selvfølgelig også velkommende til at høre de resterende sange! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Dam Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Jeg synes i er rigtig fede !! For mig lyder det som om i er inspireret af lidt Kashmir og QOTSA - så rigtig cool musik ! Hvis jeg skal være lidt kritisk, så fanger jeres forsanger ikke rigtigt mig.. Det er jo selvfølgeligt en smagssag, men han kunne gøre det mere spændende for mine ører i hvert fald.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tallica Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Aaarghh WHAT det er fedt! Godt med nogle flere ".. Vestergaard Sørensen'er" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels V(istalite) Sørensen Posted July 13, 2009 Author Share Posted July 13, 2009 Aaarghh WHAT det er fedt! Godt med nogle flere ".. Vestergaard Sørensen'er" Nøjjj hvor sejt! *og tak:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
August Ottsen Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Det er møgfedt. Det stinker bare langt væk af dygtige gymnasieelever! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels V(istalite) Sørensen Posted July 14, 2009 Author Share Posted July 14, 2009 Det er møgfedt. Det stinker bare langt væk af dygtige gymnasieelever! Det er egentlig lidt underligt.. Søren(guitarist, kor), som skriver det meste af musikken og korstemmerne, og rasmus(sanger), som i grove træk selv står for melodi og til dels tekster, er begge droppet ud, meget tidligt i gymnasieforløbet Til gengæld er vores basist en typisk, dygtig gymnasieelev, som lige er gået ud med 12/12 i musik på A, hvilket nok kan være forklaringen.. men så er det satme godt hørt! *jeg går på hf.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Det er hamrende fedt det der!! Synes at der er et fedt drive i jer - Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
GregersMJ Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Rigtig fedt! Sidder lige og høre resten af numrene. Som er mindst lige så fede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts