Nick kristensen Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Ok mig og mit band er igang med noget demo værk, vi har ikke det bedste udstyr men vi klarer os . Vi skriver alt selv! Ved udemærket godt der er kiks, men jeg er også kun trommeslager på andet år Det her er dog kun trommer og guitar http://www.mediafire.com/?omwtdwmmqwm Alt Kritik Er Velkommen Link to comment Share on other sites More sharing options...
DRUMduke Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Det kan du sagtens være bekendt. Har du kun guitar at følge eller har du sang og/eller bas i ørerne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick kristensen Posted July 13, 2009 Author Share Posted July 13, 2009 Kun en metronome, vi bliver nødt til at bruge lagkage metoden, da vi ingen multitrack recorder har Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjamin Korsgaard Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 jeg tør snart ikke trykker på noget inde i det viruslink du har givet? skal jeg bare trykker på "click here to start download"? eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick kristensen Posted July 13, 2009 Author Share Posted July 13, 2009 jeg tør snart ikke trykker på noget inde i det viruslink du har givet? skal jeg bare trykker på "click here to start download"? eller? virus er der ikke noget af på den side? Mener der bestemt heller ikke der er virus på min Pc, men jo "Click Here to begin download" er det du skal klikke på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjamin Korsgaard Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 virus er der ikke noget af på den side? Mener der bestemt heller ikke der er virus på min Pc, men jo "Click Here to begin download" er det du skal klikke på ja okay Men lyder godt Link to comment Share on other sites More sharing options...
difquin Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Fint lille nummer! Har hørt pladeindspilninger der ikke lød meget anderledes hvad angår kvalitet og lyd. Prøv f.eks. at høre superfede Jakob og Lanterna. Det er lidt i samme boldgade. Fedt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rødgaard Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 Det er sgu da meget cool. Kan især godt lide guitarens "main riff". Simpelt, men lækkert! Angående lyd så må man da sige, at det lyder fint taget i betragtning af et formodentligt lavt budget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick kristensen Posted July 15, 2009 Author Share Posted July 15, 2009 Her kommer der sgu lige en ny sang vi har fået optaget for et stykke tid siden (dog med bas) Ingen sang, men har tekster? http://www.mediafire.com/?24m2hzvzwej GHB BABY! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts