Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det er kun udkommet i ukendte lande såssom slaraffenland, langbortistan og i herredet...

;)

Det kunne være, at man skulle spørge efter nogle billeder.

Posted

"Trommesæt, Yamaha prof Prof 24, årg. 1980, træ, Et komplet prof sæt med dyb lille tromme og Paister bækkener samt hit hat i en stærk kvalitet som ikke laves mere i dag , der mangler en gulv tam men ellers intakt og med mikofoner dertil

Pris kr. 25.000"

Posted

Det kan sagtens være den vildeste opfindelse siden den motoriserede frugtplukker manden gerne vil sælge, men han formår bare ikke rigtigt at fortælle det...

Posted

YESS MAND!!! SÅ er der billeder!!

25217589_588_1700.jpg

http://www.guloggratis.dk/fritid/musikinst...images=1#images

hah ahahahahahahahhahaa...hahahaha... damn .. det reddede min aften...hir hir... klart 25k værd!!

Altså spøg til side, så er det et fint 80'er Yamaha sæt (der dog lige mangler GT men eller komplet!! ;)).. og et par fine Paiste 2002 skiver såvidt jeg kan se...

Men check det ud! :cigar: .... check også frontskindet! ;)

Posted (edited)

Hahaha! Det må da være årets sæt! for pokker...

Incl. en hit hat :cigar:

Og Paister bækner... Haha, kan simpelthen ikke stoppe med at grine.

Jeg kunne godt tænke mig at se, hvilke mikrofoner der medfølger (de er sikker også prof).

Og en dyb lilletromme også, jamen vil denne luksus ingen ende tag?

The Lucky's ;)

Edited by ♪ Magnus ♪
Posted

thjaa altså det er jo et Yamaha RC af de første ! Ligner noget 13"+14" og så den der 24" BD !!! Så et SUPER FEDT sæt....meeeeeeeeeeen 25 ef de lange ???? OG med den skrot-bunke af det der Paiste skrammel.....hmmmm !

Sidder faktisk og bliver lidt i tvivl om den BD er 24" og ikke kun 22" ??

Krogh

Posted
thjaa altså det er jo et Yamaha RC af de første ! Ligner noget 13"+14" og så den der 24" BD !!! Så et SUPER FEDT sæt....meeeeeeeeeeen 25 ef de lange ???? OG med den skrot-bunke af det der Paiste skrammel.....hmmmm !

Sidder faktisk og bliver lidt i tvivl om den BD er 24" og ikke kun 22" ??

Krogh

som det står er det ca. 8k værd vil jeg sige.. inkl. bækkener.. ikke mindst fordi det er tæt på umuligt at finde en GT i den finish og alder!

Men annoncen er sgu for griner!

Ved heller ikk med størrelsen.. det er vist 13,14,24.. det tror jeg, da st.tr. ben sidder så langt nede..