Niels V(istalite) Sørensen Posted July 17, 2009 Posted July 17, 2009 http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceId=61064934 Er jeg den eneste der ikke kender serien "Yamaha prof prof"?
jonaslind Posted July 17, 2009 Posted July 17, 2009 Det er kun udkommet i ukendte lande såssom slaraffenland, langbortistan og i herredet... Det kunne være, at man skulle spørge efter nogle billeder.
snippergyppen Posted July 17, 2009 Posted July 17, 2009 "Trommesæt, Yamaha prof Prof 24, årg. 1980, træ, Et komplet prof sæt med dyb lille tromme og Paister bækkener samt hit hat i en stærk kvalitet som ikke laves mere i dag , der mangler en gulv tam men ellers intakt og med mikofoner dertil Pris kr. 25.000"
Guest Posted July 17, 2009 Posted July 17, 2009 Det kan sagtens være den vildeste opfindelse siden den motoriserede frugtplukker manden gerne vil sælge, men han formår bare ikke rigtigt at fortælle det...
Niels V(istalite) Sørensen Posted July 17, 2009 Author Posted July 17, 2009 Men jeg ved ikke helt.. Altså når det er lavet af træ, og når sættet er 24", så er 25.000 kr måske egentlig en rimelig pris ?
JonathanNielsen Posted July 17, 2009 Posted July 17, 2009 Men jeg ved ikke helt.. Altså når det er lavet af træ, og når sættet er 24", så er 25.000 kr måske egentlig en rimelig pris ? Hahahaha
henrikrathje Posted July 20, 2009 Posted July 20, 2009 YESS MAND!!! SÅ er der billeder!! http://www.guloggratis.dk/fritid/musikinst...images=1#images hah ahahahahahahahhahaa...hahahaha... damn .. det reddede min aften...hir hir... klart 25k værd!! Altså spøg til side, så er det et fint 80'er Yamaha sæt (der dog lige mangler GT men eller komplet!! ).. og et par fine Paiste 2002 skiver såvidt jeg kan se... Men check det ud! .... check også frontskindet!
♪ Magnus ♪ Posted July 20, 2009 Posted July 20, 2009 (edited) Hahaha! Det må da være årets sæt! for pokker... Incl. en hit hat Og Paister bækner... Haha, kan simpelthen ikke stoppe med at grine. Jeg kunne godt tænke mig at se, hvilke mikrofoner der medfølger (de er sikker også prof). Og en dyb lilletromme også, jamen vil denne luksus ingen ende tag? The Lucky's Edited July 20, 2009 by ♪ Magnus ♪
Kaptajn Krogh Posted July 20, 2009 Posted July 20, 2009 thjaa altså det er jo et Yamaha RC af de første ! Ligner noget 13"+14" og så den der 24" BD !!! Så et SUPER FEDT sæt....meeeeeeeeeeen 25 ef de lange ???? OG med den skrot-bunke af det der Paiste skrammel.....hmmmm ! Sidder faktisk og bliver lidt i tvivl om den BD er 24" og ikke kun 22" ?? Krogh
henrikrathje Posted July 21, 2009 Posted July 21, 2009 thjaa altså det er jo et Yamaha RC af de første ! Ligner noget 13"+14" og så den der 24" BD !!! Så et SUPER FEDT sæt....meeeeeeeeeeen 25 ef de lange ???? OG med den skrot-bunke af det der Paiste skrammel.....hmmmm ! Sidder faktisk og bliver lidt i tvivl om den BD er 24" og ikke kun 22" ?? Krogh som det står er det ca. 8k værd vil jeg sige.. inkl. bækkener.. ikke mindst fordi det er tæt på umuligt at finde en GT i den finish og alder! Men annoncen er sgu for griner! Ved heller ikk med størrelsen.. det er vist 13,14,24.. det tror jeg, da st.tr. ben sidder så langt nede..
Recommended Posts