Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nogen der kender et fedt sted at købe vinyl?

Gerne i DK/Nordjylland og da også gerne online.

Posted
Nogen der kender et fedt sted at købe vinyl?

Gerne i DK/Nordjylland og da også gerne online.

Hey Mark...

Skriv/ring til Kasper Dons han er rimelig optaget af det for tiden... Jeg tror han kender nogen steder :doo:

Posted (edited)

Gaffashop sælger vinyl så vidt jeg ved. Vores ene skive er der i vidunderlig vinyl.

Nimbas

Edited by Nimbas
Posted

Gaffa gør, ja. Mener også moby disc har gjort det? Prøv at tjekke de store ud i Danmark.. Musikbutikken i Silkeborg mener jeg også gør, men der er et stykke vej :doo:

Posted

... Hvis du kommer til Kongens Kjøbenhavn ... Rådhuspladsen - gå over til Politikkens hus - ned af den sidegade (vestergade) ved Politikken ... lige dér ... ved ik hvad den hedder ... men har før stået en halv nat og luret ind a vinduet ... ( dont ask why)

Posted
... Hvis du kommer til Kongens Kjøbenhavn ... Rådhuspladsen - gå over til Politikkens hus - ned af den sidegade (vestergade) ved Politikken ... lige dér ... ved ik hvad den hedder ... men har før stået en halv nat og luret ind a vinduet ... ( dont ask why)

Butikken hedder Accord og er et dejligt sted ;)

Claus

Posted
Gaffa gør, ja. Mener også moby disc har gjort det? Prøv at tjekke de store ud i Danmark.. Musikbutikken i Silkeborg mener jeg også gør, men der er et stykke vej :tu:

Ved du hvor den ligger? :)

• 2 weeks later...
Posted

Moby-disc er et rigtig fint sted hvor de også sælger en del lp'er :D Der har ligget en i svendborg på sydfyn hvor jeg bor så jeg ved det er et rigtig fedt sted :tu:

Så. Kig efter dem i Nordjylland, eller tjek deres hjemmeside ud http://www.mobydisc.dk/ :tu:

Mvh Gregers :tu: