Nick kristensen Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 (edited) Tjek vores nye Myspace side ud! Der er i øjeblikket kun instrumentale numre på siden, vores forsanger er i udlandet og kommer først hjem her på lørdag. Kom med noget Ris og Ros http://www.myspace.com/thediligentvirgins Edited July 30, 2009 by Nick kristensen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Ståhl Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Musikken vil jeg ikke kommentere da det langt fra er min genre, men jeg har i hvert fald add'et jer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick kristensen Posted July 30, 2009 Author Share Posted July 30, 2009 Lækkert kan ikke få nok venner på den side Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjamin Korsgaard Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 jeg synes i laver nogle gode numre - dog nogle der er bedre end andre.. men jeg har lige et spørgsmål angående myspace... kan de virkelig pas at dette helle tiden skal fryse fast, når man er derinde? eller er det bare min pc der opføre sig mærkeligt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick kristensen Posted July 30, 2009 Author Share Posted July 30, 2009 Hmm, det er jeg endnu ikke stødt ind i at jeg skulle blive fryst fast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjamin Korsgaard Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Hmm, det er jeg endnu ikke stødt ind i at jeg skulle blive fryst fast. ja okay, men anyways,, Jeg synes Sirens of Agony er ret fed, og city of a thousand walls er også lidt af en ørehænger hvad bruger i til indspilning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick kristensen Posted July 30, 2009 Author Share Posted July 30, 2009 Ok, lad mig se. USB-mic og lydkort til bas og guitar Mixer og et fame mic kit (billigt) til trommer. Og en Macbook Vi er ret low budget :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjamin Korsgaard Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Ok, lad mig se. USB-mic og lydkort til bas og guitar Mixer og et fame mic kit (billigt) til trommer. Og en Macbook Vi er ret low budget :S det er da altid en start, så det er vel fint nok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts