SKOefoed Posted May 24, 2011 Share Posted May 24, 2011 "Sproglige er ikke gode til sprog, de er bare dårlige til matematik." Hørt på et kollegie, fyldt med ingeniør-studerende. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
albertbp Posted May 24, 2011 Share Posted May 24, 2011 "Sproglige er ikke gode til sprog, de er bare dårlige til matematik." Hørt på et kollegie, fyldt med ingeniør-studerende. Det sjoveste ved den er, at jeg aldrig har hørt de såkaldt "sprogliges" modargument til den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted May 24, 2011 Share Posted May 24, 2011 Det sjoveste ved den er, at jeg aldrig har hørt de såkaldt "sprogliges" modargument til den! Men hvad skulle de stakkels matmatisk begavede gøre uden de sprogligt berigede til at formulere deres problemstillinger? Nimbas - Nok mest matematisk begavet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
albertbp Posted May 24, 2011 Share Posted May 24, 2011 Men hvad skulle de stakkels matmatisk begavede gøre uden de sprogligt berigede til at formulere deres problemstillinger? Nimbas - Nok mest matematisk begavet... *matematisk! Lytte til os, der ikke påstår at være berigede eller begavede på nogle områder, udover måske en smule musisk! Albert - Der matematisk kun forstår sig på at huske hvor meget folk skylder mig, og sprogligt kun forstår mig på at rette på andre.. cheers! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Hansen Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 ville da lige finde den her frem igen og komme med nogle fra selveste Einstein (dog oversatte): "Jeg kender to ting der er uendelige: Universet og den menneskelige dumhed. Og med universet er jeg ikke engang sikker." "Jeg ved ikke med hvilke våben 3. verdenskrig vil blive udkæmpet, men jeg ved at 4. vil blive udkæmpet med sten og pinde." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasob Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 "I wish people would turn off their computers, go outside, talk to people, touch people, lick people, enjoy each other's company and smell each other on the rump" Tré Cool, Trommeslager i Green Day "Slipknot sounds like Tre choking on a hairball." Billie Joe, forsanger i Green day "All my religious beliefs are based on Star Wars." Mike Dirnt, Bassist i Green day Der var lige en fra hele bandet, jeg syntes selv de er meget sjove Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Hansen Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 "I wish people would turn off their computers, go outside, talk to people, touch people, lick people, enjoy each other's company and smell each other on the rump" Tré Cool, Trommeslager i Green Day "Slipknot sounds like Tre choking on a hairball." Billie Joe, forsanger i Green day "All my religious beliefs are based on Star Wars." Mike Dirnt, Bassist i Green day Der var lige en fra hele bandet, jeg syntes selv de er meget sjove Ja de gutter er sgu geniale... har kun hør mikes før, men de to andre er sgu nice! der er også andre fra dem lidt tidligere i tråden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasob Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Ja de gutter er sgu geniale... har kun hør mikes før, men de to andre er sgu nice! der er også andre fra dem lidt tidligere i tråden Ja, har godt set dem. Genialt Band! Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 "Den højeste forn for dovenskab, er at gøre tingene rigtigt første gang" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Hansen Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 Faldt lige over dette geniale citat fra Einstein: "Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid." — Albert Einstein Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 "at vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed" - Storm P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Hansen Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 (edited) Et citat med en lille historie på: Min storebror er lige blevet student, så de var naturligvis ude på studenterkørsel. et af de sidste stop var så hos os, så de var rimelig beduggede allesammen. En af brors venner kommer så med gudecitatet: "Min alkoholpromille er nok højere end mit gennemsnit." Edited June 23, 2011 by Andreas Hansen Link to comment Share on other sites More sharing options...
albertbp Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 "Min alkoholpromille er nok højere end mit gennemsnit." Det burde blive en klassiker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heavydal Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 At tænke før man taler, er det samme som at tørre sig i røven før man skider. - Arne And 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 "Niemand hat die Absicht eine Mauer zu errichten!" (oversat: Ingen har til hensigt at bygge en mur.) Walter Ulbricht, første leder i DDR, udtalt 15. Juni 1961, lige under 2 måneder før at han lod Berlinmuren opføre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Hvad alkohol ikke kan klare, fixer gaffa-tape! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JesperS Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 Vores (meget forvirrede) keyboardspiller: "Vintage", er det ikke sådan noget SM? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte Dam Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 Vores (meget forvirrede) keyboardspiller: "Vintage", er det ikke sådan noget SM? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamreloppen Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 Jeg er så street at jeg burde hedde asfalt! -? What do you mean i'm not kind? Just not your kind -Dave Mustaine (Megadeth) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts