Trap Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 FÅÅÅRK! Det der, det holder bare... Næsten 8 minutter med samme groove! Årrrrrh hvad, hvor er det fedt mand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niki Strandholdt Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 FÅÅÅRK! Det der, det holder bare... Næsten 8 minutter med samme groove! Årrrrrh hvad, hvor er det fedt mand Jep, det er fedt! Men hr. Mayer er nu heller ikke tabt bag af en vogn Eller Pino for den sags skyld... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gravengaard Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Det er så fedt det nummer - det har været oppe at vende før med video på, men det GROOOOOOOVER for FEDT det nummer...!!! Halleluja...!!! Man kan jo ikke sidde stille Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trap Posted August 8, 2009 Author Share Posted August 8, 2009 Det er så fedt det nummer - det har været oppe at vende før med video på, men det GROOOOOOOVER for FEDT det nummer...!!! Halleluja...!!! Man kan jo ikke sidde stille Hehe jeg tænkte det sku nok. Jeg kunne bare ikke se den var her inde. Men den her er jo med HQ lyd! Tænkte den var bedre at ligge ud, end videoen med pænt ringe lydkvalitet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Hold da kæft hvor det bare virker det der Jordan er kanon... Mayer er kanon... Palladino er kanon ---> John Mayer Trio er et band der spiller helt vildt kanon!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrAndersen Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 (edited) Yeah! Try er et kanonfedt album! Har nok hørt det igennem så meget, at jeg kan alle sangene udenad! ELSKER for øvrigt også måden Pino spiller på! BTW: Er der nogen der ved, hvilken hihat det er der bliver brugt? Det er lige præcis sådan en hihatlyd jeg søger... Edited August 8, 2009 by MrAndersen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Jensen Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Yeah! Try er et kanonfedt album! Har nok hørt det igennem så meget, at jeg kan alle sangene udenad! ELSKER for øvrigt også måden Pino spiller på! BTW: Er der nogen der ved, hvilken hihat det er der bliver brugt? Det er lige præcis sådan en hihatlyd jeg søger... Jeg mener Steve Jordan spiller på en 17" Paiste Traditionel, som er sammensat af 2 crashes. Men ellers et kanon fedt nummer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Drew Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 ja det album holder max... og steve jordan groover jo for sygt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thisen Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 (edited) Hold da kæft hvor det bare virker det der Jordan er kanon... Mayer er kanon... Palladino er kanon ---> John Mayer Trio er et band der spiller helt vildt kanon!! Flot regnede ud Louie. Men ja, det lyder sgu fedt. Edited August 9, 2009 by Thisen Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Barto Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Fedt Groove (: Jeg har godt nok også hørt en del John Mayer,, Syntes også at Waiting on the world to change er et fedt nummer med et cool beat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Det der er fuck*** svedigt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts